Poté, co Porsche předělalo 911 Carrera, šly pod nůž i modely 911 Turbo a 911 Turbo S, které ale kromě nového vzhledu ukazují i o něco více svalů oproti svým předchůdcům. Vůz se veřejnosti poprvé naživo představí na lednovém autosalonu v Detroitu a odtud se vydáte téměř přímo do autosalonů.
Porsche je svojima modeloma 911 Turbo in 911 Turbo S (kupe in kabrio različico) napel gube, tako da imata zdaj sodobnejši videz zadnjih žarometov, prenovljeni so tudi sprednji žarometi, nova so LED-dnevna svetila, drugačen je zadnji odbijač, nova sta tudi odbijač spredaj in pokrov motorja. Pod njim se po novem skriva 3,8-litrski biturbo V6-motor, ki ima nekoliko več mišic kot predhodnik, kar v številkah pomeni 540 KM in 397 kW (to je 20 KM in 15 kW več) oziroma 580 KM in 427 kW za 911 Turbo S.
Motorjem so dodali tudi ”Dynamic Boost Function”, s čimer so avtomobilu povečali dinamiko in odzivnost, saj sistem ohranja tlak v valju, tudi ko voznik popusti stopalko za plin. Prekine se zgolj vbrizg goriva, medtem ko dušilna loputa ostaja odprta. V praksi to pomeni, da motor na ponoven pritisk na plin odreagira brez zamude, kar pride do izraza posebej v športnem načinu vožnje. 911 turbo Coupe z mesta do 100 km/h pospeši v treh sekundah in se priganja do 320 km/h, medtem ko 911 Turbo S Coupe do stotice potrebuje še desetinko sekunde manj (2,9 s), večja pa je tudi končna hitrost – 330 km/h.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Porsche Mission E – pocta budoucnosti a vážný konkurent Tesly
Novi Porsche 911 Turbo je prenovo doživel tudi v notranjosti, predvsem na tehnološki ravni. Nov je volan, ki je lekcije jemal pri modelu 918 Sypder, novi pa sta tudi povezljivosti s sistemom Android Auto in Apple Carplay. V prodajne salone ga bo Porsche poslal konec januarja 2016, javnosti pa se bo prvič v živo predstavil na detroitskem avtosalonu NAIAS. Trgovec vam bo njegove ključe izročil, če boste pri njem pustili najmanj 175 tisoč evrov, za 911 turbo S pa boste morali odšteti 203 tisočake.
Více informací:
porsche.com