Vyrobit auto, které obsahuje tolik nuancí jako nový Renault Kadjar, je opravdu extrémně těžké. V podstatě je to auto, které chce být vším. Rodinný sedan, kombi a SUV v jednom. Ne vždy je dobré nacpat tolik odstínů auta do jediného konceptu. Zdá se však, že Renault to udělal dobře.
Pot za novega Renault Kadjarja (bere se đ) je tlakoval njegov manjši bratec Renault Captur, ki je sicer v drugem avtomobilskem razredu absolutni zmagovalec slovenskih src. Proto Renault ni imel težke odločitve in je Kadjarja pognal v razred, kjer konkurenca ne spi. Tudi zato je Kadjar od le te malo večji ter z nekoliko bolj markantnim obrazom od povprečja.
Videz mišičnjaka, ki kaže šeštorčka ga tako loči od konkurence, ki je sicer spodobna, a vseeno dosti bolj zadržana. Zdi se, da novi Kadjar stavi predvsem na svoj videz pa čeprav “Renaultova” pamet tudi ni od muh.
Torej na zunaj je med večjimi kompaknimi križanci, saj je dolg skoraj 4.45 metra in v širino meri 1.84 metra. Bolj kot zunanje mere nas vselej zanima kako prostorna je notranjost, a tam vas prtljažnik ne bo navdušil z bizarno visokimi številkami temveč le z razrednim povprečjem. 472 litrov je lahko malo ali veliko. Pri tem je seveda vse odvisno od tega ali ste optimist ali pesimist. V notranjost se nimamo kaj pritoževati nad prostorskimi gabariti. Zdi se, da je vse skupaj urejeno lepo in noge “dihajo” tudi pri večjih predstavnih moškega spola. Če je zunanjost markantna je notranjost dosti bolj zadržana in na nek način preveč plastična.
Kar ni slabo saj je Kadjar poleg mestnega zapeljivca tudi terenec in spodobi se, da je v notranjosti nekoliko bolj robusten, a s tem tudi nekoliko bolj špartanski.
Na testu smo imeli 130 konjičkov urnega dizla, ki je lepo predel in se pustil pretikat sklasičnim 6-rychlostní menjalnikom. Seveda ne bi bil spodoben terenec, če ne bi premogel stalnega, a dinamičnega pogona 4×4, ki se prilagaja podlagi ter moč prenaša po potrebi tudi na zadnji par koles.
Motor je zgleden izdelek, ki dobro opravi z kar precej težkim avtomobilom. A se je potrebno zavedati, da je 130 francoskih konjičev (320 Nm navora) vseeno ravno tista mejna vrednost za še določeno mero zabavnosti. Kar koli manj v tem avtomobilu vsekakor pomeni družinski, resp upokojenski paket. Zato priporočamo, da pri izberi vzamete motor iz vrha modelne palete.
130 konjev bo zahtevalo najmanj 6,5 litrov dizla na 100 km/h, a se boste dinamičnejši vozniki tej številki le stežka približali in bo ta vselej ostala med 7 in 8 litri. Ob izraziti mestni vožnji pa še kakšen liter več.
Bose Edition – paket, ki ga naredi še privlačnejšega
Renault Kadjar Bose® Edition, kakršnega smo imeli na testu se ponaša z žarometi Full LED Pure Vision, ohišji zunanjih ogledal v svetleče črni barvi, 19‘‘ platišči iz lahke litine Egeus, multimedijskim sistemom R-Link 2 z zaslonom na dotik ter s posebnim znakom Bose® na blatnikih in pragovi vrat s podpisom Bose®. V notranjosti je opazen poudarek detailih kot je volan v Nappa črnem usnju, kromirani dodatki v notranjosti, kromirana obroba zvočnikov v spodnjem delu vrat spredaj ter speciální čalounění s svetlo sivo obrobo za dodaten pridih elegance. Za doplačilo lahko izberete tudi usnjeno oblazinjenje sedežev. Seveda ne moremo mimo pregovorne zvočne opreme Bose®, ki naj bi v Kadjarju skrbela za “disko” občutke, a smo bili nad samim zvokom kar malce razočarani saj smo si od značke Bose obetali več.
Renault Kadjar v paketni preobleki Bose Edition in najmočnješim dizel pogonom z oznako DCI 130 4WD je praktično najdražji Kadjar in se njegova cena brez posebnih dodatkov (usnje, panorama) prične pri 28.900 evrov.
Malo ali veliko?! Za avto, ki si želi biti vsega malo in mu to tudi uspeva….. realno in mogoče celo zelo racionalno.
Více informací:
renault.si