fbpx

Om/One: Prvi lebdeči bluetooth zvočnik na svetu

Ponudba zvočnikov na trgu je tako zasičena kot nebo na jasno noč z zvezdami, zato je treba narediti nekaj res posebnega, da izstopaš. Ker je bila zvezda Severnica že zasedena, je bilo treba poiskati nekaj drugega. In nastal je Om/One, zvočnik, ki lebdi s pomočjo magneta in bo verjetno že zaradi videza pravi magnet za kupce, sploh, ker se ga je hitro prijel tudi vzdevek avdio Zvezda smrti (Death Star).

Základní informace
Značka
Om Audio
Modelka
Om/One
Cena
147€
Prodejna

Reproduktor Om/One, ki prihaja iz sončnega Oaklanda v Kaliforniji, lebdi 2,5 centimetra nad tlemi oz. nad svojo bazo, kar daje poslušalcu možnost, da ga med poslušanjem vrti a prilagaja po mili volji. Po videzu je mešanica nogometne žoge in Zvezde smrti iz filmske franšize Vojna zvezd, za priklop in izklop naprave, ter povezavo s pametnim telefonom preko bluetooth pa skrbi senzor na njegovi površini. Pa ima ta zvočnik še kaj več teže kot le dejstvo, da se obnaša, kot da je v breztežnostnem prostoru? David DeVillez, soustanovitelj Om Audia, pravi, da prav lebdenje ponuja najboljšo avdio izkušnjo, saj ta omogoča optimalno nastavitev kota poslušanja.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Motorola Moto Stream ali jukebox sodobnega časa

Zvočnik ima pod lupino 3-vatni ojačevalec (po RMS merilih) in lahko proizvaja zvoke z jakostjo do 110 dB, medtem ko njegova konkurenca, kot sta Jawbine Jambox ali Beats Pill, za isto jakost uporablja od 9 do 10-vatnega. Výhoda Om/One črpa prav iz lebdenja, saj se zvočnik ne dotika površine in zato ne pride do nikakršne izgube oz. udušitve tonov, kar v prevodu pomeni, da ne potrebuje tako močnega ojačevalca. Čeprav ni najlažji, pa to še ne pomeni, da ni primeren za transport. Sploh če vemo, da ta avdio ‘Pokemon žoga’ v sebi skriva tudi mikrofon in poleg poslušanja glasbe omogoča tudi opravljanje klicev. Še en dokaz več, da prihodnost dobesedno visi v zraku.

Více informací

Zvočnik gre v prodajo v prosinci, zagotovite pa si ga lahko že danes na njihovi Webová stránka.

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.