Opel se opět vydá do náročného terénu bláta a písku, tentokrát však bez hlasitého spalovacího motoru. Rallye Corso-E bude poháněna elektřinou a nezanechá za sebou žádné škodlivé emise, ale pouze vysoký zvuk rotujícího elektromotoru a zvuk pneumatik narážejících do terénu.
Opel ponovno orje ledino, tokrat v obliki prvega tovarniškega elektrický reli auto na svět. Opel Corsa-e je osnovana na popolnoma električni in civilni Corsi-e, ki se bo javnosti pokazala na prihajajočem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Reli Corso poganja enak motor, s 100 kW (136 k) moči in 260 Nm navora, ki črpa energijo iz baterije s kapaciteto 50 kWh. Tu se primerjava s ‘cestno’ različico konča, saj ima reli različica nameščeno vzmetenje za vožnjo po terenu, prilagodljive zavore, mehansko zaporo diferenciala, varnostno kletko in še kaj. Obenem bo prihodnje leto zaživel ADAC Opel e-Rally Cup, ki predstavlja prvo športno blagovno znamko, ki se je podala v svet električnega relija. Opel Cora-e bo tako že prihodnjo sezono dobila priložnost, da pokaže, kako dobro se znajde na rychle terenski preizkušnji.
Civilna različica Opel Corsa-e, bo lahko prevozila do 330 kilometrov dolgo pot. Enaka kapaciteta bi tako morala biti povsem dost za posamezno etapo rali tekmovanja. Ekipe, ki si bodo želele vstopiti v svet električnega relija, bodo morale za tovarniški rali avtomobil odšteti manj kot 50.000 evrov.
Galerija: Opel Corsa-e
Více informací:
opel.si