fbpx

Rimac C_Two: 0 až 100 za 1,9 sekundy

Rimac C_Two

Rimac C_Two se veřejnosti poprvé představil loni, kde pobláznil davy. Letos se vrátil, tentokrát v novém kabátě a ještě více zářící – má výkon snů automobilového nadšence a nadšení z něj neskrývají ani ti, kteří jsou zvyklí krotit nejrychlejší auta světa.

Eden izmed takih je tudi voznik Formule 1 Nico Rosberg, ki ne skriva navdušenja nad superšportnim električnim avtomobilom Rimac C_Two. Če površno pogledamo na letošnjem ženevskem salonu predstavljenega C_Two, bi lahko rekli, da je dobil zgolj nov nanos barve – arktično bela barva v kombinaciji s temno modro pobarvanimi deli avtomobila deluje še kako privlačno –, a nova barva ne pomeni zgolj preobleke, temveč tudi to, da poteka razvoj pri Rimacu po načrtih in so prototipi električne zveri že v izdelavi. Kot kaže, bodo končne različice za stranke nared do leta 2020.

Zunjanost avtomobila Rimac C_Two se barvo zápasy tudi z notranjostjo – v njej zasledimo kombinacijo modrega usnja in mat obarvanih delov iz karbonskih vlaken. Ko je Tesla razkrila specifikacije svojega Roadsterja, se je Mate Rimac ponovno usedel za mizo in pričel razmišljati, kakšni inženirski popravki so potrebni, da bo Rimac C_Two boljši kot Teslin težko pričakovani avtomobil.

Da bi čas pospeševanja od 0 na 100 km/h resnično znašal 1,9 sekunde in bi bila najvišja hitrost 400 km/h, je bilo potrebno vgraditi nove menjalnike in narediti nekaj malih, skoraj neopaznih aerodinamičnih popravkov na odbijačih. K boljši zmogljivosti pripomore tudi tako imenovana ‘avtomobilska kletka’, ki je narejena iz karbonskih vlaken in v enem kosu, deli podvozja in karoserije pa so pritrjeni na njo. S tem so povečali torzijsko trdnost, način takšne izdelave avtomobila pa je do zdaj edinstven. Baterie s kapacitou 120 kWh ima dovolj energije za 550 kilometrov dolgo pot (po globalno usklajenem preizkusnem postopku za lahka vozila WLTP).

Rimac C_Two
Rimac C_Two

V tem trenutku nam je znano to, da skupna sistemska moč Rimacovih elektromotorjev znaša 1914 konjskih moči, navora pa imamo za 2300 njutonmetrov. V teoriji je to dovolj, da bi za pospeševanje od 0 na 100 km/h potrebovali zgolj 1,9 sekunde, za pospeševanje od 0 na 300 km/h pa le 11,8 sekund. A to je zgolj teorija, saj je te napovedi potrebno še dokazati! In glede na to, da so pri Rimacu pri oblikovanju avtomobila Rimac C_Two pozorni na vsak milimeter, obstaja velika verjetnost, da jim bo napovedano tudi uspelo.

Galerija: Rimac C_Two

Více informací

Více informací:
rimac-automobili.com

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.