fbpx

Scroogled – kampaň Microsoftu proti Googlu

scroogled
scroogled

„Zůstaňte v klidu, zatímco vám ukradneme data“ je jedním ze sloganů reklamní kampaně proti Googlu. Microsoft ve svém internetovém obchodě představil novou kolekci v kategorii „Scroogled“.

Tak napad na Google ni novost iz strani Microsofta. Kljub porabljenim milijonom Vyhledávač Bing in e-poštna storitev Outlook ne dosegata uspeha Googla in z namenom, da se to spremni, so najeli Marka Penna, znanega kot vodjo politične kampanje Billa in Hilary Clinton. Začeli so zelo agresivno in obtožili Google vdiranja v zasebna sporočila poslana preko Gmaila in nepoštene prikaze iskanih rezultatov za plačljive izdelke ter ustvarili spletno stran »Scroogled«, kjer so objavljeni vsi anti-Google oglasi.

Vendar pa »branje« vaših mailov ni skrivnost. Google je avtomatizacijo prikazovanja oglasov na podlagi ključnih besed predstavil že leta 2004. To ne pomeni, da nekdo sedi v skrivnih pisarnah Googla in bere vaše e-maile, ampak vam na podlagi največkrat uporabljenih besed prikazuje tiste prilagojene oglase ob obisku spletnih strani, ki uporabljajo Google AdSense. Microsoft uporablja podobno tehniko prikazovanja oglasov, vendar temeljijo na podlagi vaših demografskih podatkov, ki jih vnesete ob aktivaciji uporabniškega računa. S tem opravičujejo svoj iskalnik kot bolj pošten način brskanja.

V osnovi je prikazovanje oglasov iz obeh strani enako. Oba ponudnika pregledujeta svoje uporabnike in pošiljata »personalizirane« oglase, oba ponujata možnost izklopa takih oglasov in ne delita osebnih podatkov z oglaševalci. Torej bi lahko ta »vojna« za prevlado nad spletom trajala še dolgo.

Více informací

Více informací na:
www.scroogled.com

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.