fbpx

Slovinská premiéra – VW polo, osvěžené a vylepšené

Kromě clia Slovinci milují i zástupce VW segmentu B, o čemž svědčí i tržní výsledky posledních let, ne-li desetiletí. Designové změny jsou očekávaně diskrétní, více změn je očím skryto. Zejména v pokročilé technice, kde jako první segment dostává LED světla, radarový tempomat a systém adaptivního podvozku

Oblikovne spremembe so glede na značko na nosu pričakovano diskretne, obsegajo pa spremenjene prednje luči, masko motorja, več kroma na nosu vozila, predrugačene meglenke, zadnje luči in odbijač, po novem pa tudi opcijo LED světlomety, ki v tem segmentu veljajo še za čisto eksotiko.

V notranjosti potnike pozdravijo nova oblazinjenja in drugačne vratne obloge, pred voznikom pa so sedaj novi merilniki obrobljeni s kromom. Nov je tudi volanski obroč, katerega osrednji del je obdan s klavirsko črnino. Drugačna so tudi stikala klimatske naprave, ki je sedaj od drugega paketa dalje avtomatska, nad njo pa je nov zaslon informacijsko zabavnega sistema velikosti od 5- pa do 6,5 palcev. Še več novosti pa je na področju napredne tehnike in asistenčnih sistemov. Vedno del serijske opreme je namreč po novem sistem večnaletnega zaviranja, na seznamu doplačil pa najdemo tudi ACC radarski tempomat, prilagodljivo podvozje sport select (nižje za 15 mm), sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, vzvratna kamera in pa sistem za samodejno parkiranje – park pilot.

Tudi v notranjosti oblikovalci niso korenito spreminjali izgleda, spremembe so subtilne, a kljub temu pomebne. Nova so oblazinjenja, obloge na vratih pa lepše. več je tudi klavirske črnine.
Tudi v notranjosti oblikovalci niso korenito spreminjali izgleda, spremembe so subtilne, a kljub temu pomebne. Nova so oblazinjenja, obloge na vratih pa lepše. več je tudi klavirske črnine.
Med posebnostmi velja izpostaviti tudi nov infotainment sistem – mirror link, na katerega lahko prek telefona prenesete aplikacijo think blue trainer, prek katere potem zelo enostavno merite in nadzorujete vožnjo in s tem porabo.

Osnovni paketi opreme so tako kot prej trije: trendline, comfortline in highline, kot rečeno drugi že pomeni auto AC, od začetka pa je na voljo audio naprava, mali električni paket, daljinsko centralno zaklepanje, ESC in štiri varnostne blazine. Paket highline pa k temu doda še dodatno zatmenjena stekla od B-stebrička dalje, 16″-lita platišča, meglenke s funkcijo osvetljevanja ovinkov in pa paket conncetivity (AUX, USB in bluetooth).

Nova je multimedija - Mirror Link, vključno z 5- do 6,5-palčnim na dotik občutljivim zaslonom. Prek njega lahko spremljate kako varčno vozite, delovanje klimatske naprave, navigacije ali informacije vzvratne kamere.
Nova je multimedija – Mirror Link, vključno z 5- do 6,5-palčnim na dotik občutljivim zaslonom. Prek njega lahko spremljate kako varčno vozite, delovanje klimatske naprave, navigacije ali informacije vzvratne kamere.

Pri motorjih večjih sprememb ni, so pa vsi agregati sedaj čistejši in tudi že ustrezajo normy Euro6 glede izpuhov. Na bencinski strani najdemo agregate velikosti 1,0-, oziroma 1,2-litra in moči od 55- do 81 kilovatov, na dizelski pa dve različici 1.4 TDI z 55- in 66 kilovati moči. Menjalnik je v osnovi pet ali šest stopenjski ročni, pri TSI in TDI agregatih pa lahko kupec dobi tudi prestavno avtomatiko DSG.

Jeseni pride na trg še različica bluemotion, jakož i športni GTI, ki naj bi malenkostno pridobil na moči (5 ali 10 dodatnih KM). Cene se pričnejo pri 12.218 evrih na bencinski (1.0 trendline) in 15.779 evrih na dizelski strani (1.4 TDI 66 kW comfortline), ponuja pa uvoznik popust na vse različice v višini od 1.500 do 2.000 evrov ter še dodatnih 800 evrov pri financiranju.

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.