Pamatujete si ještě, jak vypadal web v 90. letech? Představujeme vám různé designové trendy, které byly kdysi na webu populární, jako Comic Sans, počítadla kliknutí a animované GIFy, které se používají dodnes, ale jinak.
1. Pisava Comic Sans
Nekoč zelo priljubljena pisava, vključena v Microsoft Windows 95 in naprej, je še vedno priljubljena pri manjši skupini ljudi, ki se trudi, da bi pisava ponovno našla pot do adoracije. Pisava je dobila namreč tudi preobrazbo – Comic Neue.
2. Logoti spletnih strani v izdelavi
Včasih najboljši način, ki je povedal obiskovalcem, da se vaša stran še zmeraj “gradi”, danes se to ne smatra več kot estetsko. Nadomestil ga je preprosti “Kmalu” ter mailing lista. Seveda pa stari način še ni zamrl popolnoma – še zmeraj imate strani, ki uporabljajo prav enake načine obveščanja obiskovalcev.
3. Senčenje ter gradienti
Senčenje je bil nekoč neizmerno “kul” način, s katerim smo pokazali naše sposobnosti v Photoshopu. Samo nekaj klikov in bum! Dobili smo odlično grafiko. Današnje oblikovanje uporablja bolj subtilne načine senčenja, predvsem pa ima več možnosti. Tudi prelivanje ali gradienti so bili nekoč zelo popularna funkcija, katerih uporaba se je zlorabljala. Tudi ta trend je padel, še zmeraj pa se – prav tako kot senčenje – uporablja bolj subtilno.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Minuta internetu aneb co se stane online za minutu?
4. Animiran GIF
Se še spomnite plesočega dojenčka ali vrteče se zemlje na vašem računalniškem ekranu? Izjemno popularen trend devetdesetih, ki ga je uporabljal prav vsak. Danes se uporabljajo predvsem v elektronskih poštah za marketing nekaterih večjih podjetij, kot so West Elm, Bed Bath & Beyond ter Starbucks.
5. Pretirana uporaba slikovnega gradiva iz slikovnih bank
Z uporabo slikovnega gradiva se tudi danes ponekod pretirava, ampak nekatere slike iz slikovnih bank so bile včasih uporabljene povsod: rokovanje, skupina prijateljev ter srečna družina.
6. Števec klikov
Zgodnji ustvarjalci spleta so želeli beležit podatke prometa na spletni strani s števci, ki pa so bili na žalost pogosto netočni. Čeprav se danes načeloma ne uporablja več, še zmeraj obstajajo spletne strani s števci – to namreč vzbudi (lažno) zaupanje, saj lahko vidimo koliko obiskovalcev je že preletelo to spletno stran.