S svojimi virtuoznimi plesalci in filmsko hipnotičnostjo nas je belgijska skupina Peeping Tom že dvakrat očarala, prvič s predstavo Le Salon, dve leti pozneje z 32 rue Vandenbranden. Prva predstava je dobitnica prestižne nagrade za mlade režiserje na festivalu v Salzburgu. Tokrat ...
S svojimi virtuoznimi plesalci in filmsko hipnotičnostjo nas je belgijska skupina Peeping Tom že dvakrat očarala, prvič s predstavo Le Salon, dve leti pozneje z 32 rue Vandenbranden. Prva predstava je dobitnica prestižne nagrade za mlade režiserje na festivalu v Salzburgu. Tokrat prihajajo z najnovejšo produkcijo V najem, katere svetovna premiera je potekala v Bruslju pred le nekaj tedni. Koreografa Franck Chartier in Gabriela Carrizo nas V najemu odpeljeta na potovanje skozi misli. Izhajala sta iz predpostavke, da se misel v trenutku brezdelja osvobodi in odplava v vzporedni svet, univerzum spominov, načrtov za prihodnost, strahov, sanj ali nočnih mor, ki jih vsakič znova prekine resničnost. Predstava se ukvarja predvsem s časom, z omejitvami v času ter nestalnostjo stvari in razmerij, ki jih simbolizira najem, saj je ta vedno samo za določen čas. Prek te perspektive v “najemniško razmerje” postavljata tudi stvari, ki si jih praviloma predstavljamo kot stalnice našega življenja: razmerja z ljudmi, odnos do krajev … Virtuozni plesalci nam obetajo predstavo, v kateri se s filmsko hipnotičnostjo prepletajo resničnost in sanje, preteklost in sedanjost, domišljija in stvarnost.