Nahota je zpět v Playboyi! Po roce budou potahy opět zdobit nahé dívky. Syn zakladatele časopisu Hugh Hefner, Cooper Hefner, přiznal, že Playboy pro články nikdo nečte.
Po letu se na naslovnice revije Playboy se vrací nahota. Z goloto mislijo golo oprsje in zadnjico, mednožje pa ostaja ”sveto”. Spomnimo. Pred letom je Playboy pretrgal vezi s svojimi koreninami, saj so bile gole ženske to, kar je revijo prodajalo od davnega leta 1953. Zavoljo golote na spletu so dejali, da ta ni več potrebna, a so se ušteli. Playboy je pojem golote in brez nagic je revija kot goveja juha brez soli. Zdaj se torej Playboy se vrací ke kořenům, s tem pa si želi povrniti nedavne slave, predvsem pa prodajne naklade iz preteklosti. Goloto vrača s sloganom “Golo je normalno.” Na naslovnici revije za marec in april 2017 to je rjavolasa manekenka zgoraj brez.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Sbohem, nahé dívky! V březnu 2016 časopis Playboy ruší akty!
“Prvi lahko priznam, da je način, na katerega je revija prikazovala goloto, staromoden, toda to, da smo jo povsem odstranili, je bila napaka,” se je s pepelom posul 25-letni kreativni in izvršni direktor revije Cooper Hefner, ki dodaja, “golota nikoli ni bila težava.” Je bil pa sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja lani proti ukinitvi golote, s katero so želeli privabiti več oglaševalcev in dobiti več prodajnih mest. A eksperiment z ”družinskim” Playboyem je pogorel na celi črti. Pozoren bralec bo na naslovnici opazil še eno spremembo, ”zabavo za moške” je zamenjal podpis ”zabava za vse”.
Více informací:
playboy.si