Zajel k nám nástupce Golfu Plus, nyní známý jako Sportsvan. Jak již název napovídá, je výrazně sportovnější než předchůdce jak vzhledem, tak jízdními vlastnostmi a zároveň nabízí velmi prostorný interiér, díky čemuž je ještě rodinnější než model, který nahrazuje. S Golfem sdílí kromě vnějšího vzhledu také výbavu a verze motoru.
Sportsvan kljub novemu imenu predstavlja logičnega naslednika uspešnega golf plusa, ki je bil po mnenju kupcev preveč podoben pravemu hišnemu srednjemu enoprostorcu touranu, za to so novo generacijo od tega odmaknili in približali golfu. Vsaj kar se tiče voznih lastnost, ne pa tudi glede prostornosti. Od golf plusa je tako 13 centimetrov daljši in 5 širši, obenem pa za 4 nižji, kljub bolj položno postavljenemu vetrobranskemu steklu pa v svoji notranjosti ponuja več prostora, kolikor ga je v golfu plus.
Sportsvan pa je tudi 8,3 centimetra daljši in 12,8 centimetra višji od golfa, medosna razdalja pa je daljša za 4,6 centimetra. Zaradi položnega vetrobranskega stekla, odsotnosti strešnih nosilcev in proti zadku hitro padajoče linije streha pa sportsvan deluje nižji kot je v resnici, pa čeprav v tem pogledu golfa prekaša za 12 centimetrov.
Prostornosti vprid dokaj ravno odsekan zadek v sebi skriva od 520 do 1.520 litrski prtljažnik, večji uporabnosti prtljažnega prostora vprid pa ima še naklonsko prilagodljiv naslon zadnje klopi, ki je deljiva v razmerju 40:20:40. Poleg tega je slednja tudi vzdolžno pomična za 18 cm, s čimer osnovni prtljažnik naraste na 590 litrov.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Volkswagen míří na menší CC
Paketi opreme so enaki tistim pri običajnem golfu, največ novosti v primerjavi z modelom, ki ga nadomešča pa je predvsem na področju napredne tehnike. Novost tako predstavlja sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, ki obenem pri parkiranju skrbi, da z bokom vozila ne bi zadeli sosednjega vozila. Poleg tega pa ima sportsvan na voljo večino danes znanih asistenční systémy, ki jih VW vgrajuje v druge hišne modele.
V notranjosti je največ oblikovnih vzporednic mogoče potegniti z sredinsko konzolo pri golfu. Za razliko višjega sedenja je tu voznikov delovni prostor na moč podoben. Se pa sportsvan kljub večji višini presenetljivo dobro pelje in je v tem pogledu prav tako bližje golfu kot modelu, ki ga nadomešča. S prvim si deli tudi paleto motorjev, kjer vsi ustrezajo normativom Euro 6. Na izbiro je pet znanih TDI in TSI motornih različic z močjo od 81- do 110 kW, vsi se ponašajo s tehnologijo blue motion, na željo kupca pa lahko pri vseh različicah ročni menjalnik zamenja Automatická převodovka DSG.
Za sportsvana boste v primerjavi s primerljivim petvratnim golfom plačali med 900 in 1.600 evrov več, cene pa se tako pričnejo pri 18.099 EUR na bencinski strani, za vstopnega dizla pa boste morali dodati še dobra dva tisočaka več. Uvoznik pa za določen čas na navedene cene ponuja še dodatnih tisoč evrov popusta.
Více informací na: volkswagen.si