Kesä on aikaa, jolloin "yläosattomat" autot ilmestyvät uudelleen teille, tai ne ovat niin paljon havaittavissa avoimien kattojen vuoksi. Niitä löytyy kaikenkokoisina ja -muotoisina, erittäin ylellisistä sellaisiin, joihin useimmilla ihmisillä on varaa. Ja mitkä ovat mielenkiintoisimpia tällä hetkellä?
Najdražji in hkrati tudi največji kabriolet je vsekakor Rolls-Royce Dawn, najmanjši pa Smart ForTwo Cabrio. Med tem dvema pa obstaja še kopica kabrioletov, ki so si med seboj še kako različni in prihajajo v različnih velikostih in oblikah. Nekaj teh vam jih bomo tudi predstavili, da se lažje odločite, v katerem boste preživeli poletje.
1. Mercedes-Benz C Kabriolet
Mercedes-Benz ima za seboj že kar lepo zgodovino izdelave klasičnih kabrioletov, najnovejši Mercedes-Benz C kabriolet pa je ostal zvest tej tradiciji. Osnovan je na kupeju razreda C, ki je že sam po sebi zelo elegantna štirivratna limuzina. Kabriolet je namesto trde strehe dobil dobro izolirano platneno streho, ki vam daje na izbiro zasebnost z zaprto streho ali uživanje v vetru z odprto.
2. MINI Cabrio
V primerjavi s prejšnjo generacijo se je aktualen MINI Cabrio kar malce zresnil. Ni več tako ‘luškan’ in ‘cartljiv’, je pa zaradi tega bolj fokusiran na opravljanje svojega poslanstva in nudenju tistega pravega MINI občutka. Z odprto streho imate tako vse možnosti, da podoživite ‘gokart’ občutek z vetrom v laseh.
3. Porsche 911 Carrera Cabriolet
Porsche 911 Carrera Cabriolet je namenjen tistim, ki imajo nekoliko več pod palcem in si lahko privoščijo več športnega užitka. Cabriolet je pri vožnjo prav tako precizen kot 911 kupe, s to razliko, da pri kabrioletu pritisnemo na gumb in po zgolj 13 sekundah se že lahko nastavljamo sončnim žarkom.
4. BMW 2 Cabrio
BMW serije 2 Cabrio je nadomestil kabrioleta serije 1, in čeprav sta si precej podobna, je BMW 2 Cabrio precej boljši in to na vseh področjih. Vožnja z njim je užitek, pogon na zadnji kolesni par in zanimiva izbira motorjev pa ga naredita še bolj hauskaa. Najbolj izstopa pri odprti strehi, kar seveda tudi uporabniku privabi nasmešek na usta.
5. Mazda MX-5
Aktualna Mazda MX-5 je manjša in za 100 kilogramov lažja od predhodnice. Vrnila se je nazaj k svojim koreninam in ponuja prave užitke športnega dvosedežnika. Platnena streha se ročno pospravi v predel za voznikom, če pa ste radi še bolj neobremenjeni, si lahko omislite model RF, ki ima trdo in elektronsko premikajočo se streho.
6. Porsche 718 Boxster
Kabriolet je že težko bolj zabaven, kot to uspeva Porscheju 718 Boxster. Kljub prehodu s 6-valjnega na 4-valjni motor še vedno zagotavlja mnogo užitka in zabave. Na voljo imamo motor s 300 tai 350 hevosvoimaa, poleg tega pa še dovolj velik prtljažni prostor, da je lahko Boxster tudi nekoliko praktičen pri vsakdanji uporabi.
7. Jaguar F-Type Kabriolet
Kabriolet Jaguar F-Type ima moderen dizajn in platneno streho, ki se pospravi v le 12 sekuntia. Pogon na zadnji kolesni par in razporeditev teže v razmerju 50 : 50 omogočajo F-Typu dobro agilnost in natančno krmiljenje. Lahko si ga omislimo kot 6- ali 8-valjnika in kot tudi izredno glasno SVR-različico.
8. BMW 4 Cabrio
Ko med seboj primerjamo BMW 4 in BMW 4 Cabrio, ugotovimo, da je slednji bolj namenjen užitku in sproščeni vožnji. Kar sploh ni slabo, saj si za ovinke lahko omislite modele z oznako M, za ležerno predajanje soncu pa bo bolj prav prišel Cabrio. Ko odpremo streho in imamo nameščeno vetrno zaščito, ni v kabini skoraj nobenega šumenja. Ima tridelno kovinsko streho, ki se pospravi v za to namenjen prostor v prtljažnem prostoru.
9. Ford Mustang Convertible
klo Ford Mustangu imamo na voljo V6 ali V8 motor, kjer bomo imeli pri obeh med vožnjo kaj za poslušat, a roko na srce, 8-sylinterinen je tisti, ki vam bo postavil pokonci dlake na telesu. Odprta streha, sončni žarki in grmenje iz izpušne cevi je že skoraj sanjska kombinacija, ki se je nikakor ne bi branili.
10. Mercedes-Benz E Kabriolet
Mercedes-Benz E Kabriolet je večji od razreda C, kar pomeni, da nam ponuja več prostora, več udobja in več prestižne tehnologije. Dovolj prostora in odprta streha sta še en razlog, da se vam na cesti ne mudi več in da poiščete tisto pravo cesto, na kateri boste nauttinut eniten. Kar naenkrat ni več važen cilj, temveč način, kako boste prišli do tega cilja.