Olemme melko tottuneet osastollamme ainutlaatuisiin ja lähes vieraisiin moottoripyöriin. Ja voisi jopa sanoa, ettei mikään voi enää yllättää meitä. Ehkä laskemme itsemme ja löysimme jälleen jotain upeaa?
Za nekatera predelana motorna kolesa bi lahko rekli, da so zanimivih oblik in da razen tega niso kaj posebni. Jack Watkins in njegova ekipa pri Moto Spec so imeli drugačno idejo in želeli ustvariti nekaj, kar bi tudi med predelanimi motornimi kolesi izstopalo. Zadali so si zahtevno nalogo ‒ preobraziti motorno kolo M001 BMW R 1150 RT do te mere, da bo melkein neprepoznavno.
Rezultat govori sam zase, saj je BMW R1150 RT ‘M001’ resnično nekaj posebnega in deluje kot taiteellinen veistos huolimatta zapletenemu inženiringu. Enemmän kuin 100 komponent motornega kolesa je bilo potrebno vnesti v računalniški program CAD, preden so bili nared za uporabo. Unikatno prednje vzmetenje je plod Jackovega globokega razmišljanja in para blažilnikov, rešenega iz dveh odpisanih Moto Guzzi V7.
Vzmetenje je predstavljajo manjši problem v primerjavi z kehys motornega kolesa ‒ le to je bilo v celoti podvrženo 3D skeniranju, da so lahko po tehtnem premisleku odrezali in dodelali dva velika kosa jekla.
16-litrska posoda za gorivo je nameščena pod zadnje vzmetenje, prekriva pa jo polikarbonat, na katerem ima motor pritrjene zadnje luči in registrsko tablico.
Prav vsak kos motornega kolesa BMW R1150 RT ‘M001’ se on käsin tehdä työtä Watkinsa, s tem pa mu je uspelo narediti nekaj resnično unikatnega, saj na prvi pogled vaikea rečemo, kje je prednji in kje zadnji del motornega kolesa.
Galerija: BMW R1150 RT ‘M001’ Watkins
Lisää tietoa:
watkins.pl