Entä jos maailmankuulut tuotemerkit, kuten Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste ja Michelin, myisivät viiniä? Tätä kysyi Thomas Ollivier eli Tom Le French, joka kuvitteli, miltä viinipulloista tulisi, jos ne olisivat täynnä tunnettuja merkkejä, mutta jolle viiniteollisuus on vieras. Hän esitteli fiktiiviset mallinsa 99 Wine Bottles -sarjassa.
99 Wine Bottles je serija steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.
LUE LISÄÄ: Reuters: najpopularnejše fotografije z Instagrama leta 2015
Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.
Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Več namišljenih steklenic:
tomlefrench.com