fbpx

Onko se mielestäsi kunnossa? Tiedätkö, koiranomistaja, velkasi?

A se ti zdi to v redu? Veš pasji lastnik svoj dolg?

A se ti zdi to v redu? je akcija mesta Ljubljane, s katero na komičen način ozavešča pasje lastnike o pobiranju pasjih iztrebkov. Ti so namreč pogosto predmet spora meščanov. Velikokrat (čeprav k sreči vse manjkrat) namreč vidimo lastnike, ki zavzeto gledajo v drugo smer ali v telefon, medtem ko njihov kužek kaka, ko pa kosmatinec naredi svojo potičko, jih hitro popihajo s kraja zločina. Lastnik psa mora biti uvideven in odgovoren, kar takšno ravnanje vsekakor ni, zato MOL apelira na pasje skrbnike, naj pobirajo pasje iztrebke za svojimi ljubljenčki, kajti tudi kakšen otrok za njimi se želi igrati na zelenici.

Lastnik/skrbnik psa je (po zakonu) dolžan za psom počistiti pasje iztrebke. (Ne)pobiranje je odraz kulture lastnika. Večina verjetno ne ve, da jih lahko inšpektor v Ljubljani zaradi nepobiranja kaznuje s sto evri globe, vsak skrbnik psa pa mora biti oborožen tudi z vrečko.


Ker pa tudi zagrožena globa ne učinkuje 100-odstotno, saj se številni lastniki še vedno niso naučili vestno počistili za svojim psom, se je MOL namesto k palici zatekla k mehkejšemu prijemu: parodiji z naslovom A se ti zdi to v redu?, s katero trka na vest nevestnih lastnikov, da bi tudi zanje pobiranje iztrebkov postalo nekaj samoumevnega in da bi jim v žepu šumele črne vrečke, ki jih ponujajo številni zbiralniki za pasje iztrebke. Izgovora torej ni, je le ignoranca.

LUE LISÄÄ: Miten sinä näet itsesi ja miten koirasi näkee sinut

MOL prav tako apelira na tiste, ki radi žvečijo žvečilne gumije, naj jih ne mečejo na ulice, saj je odstranjevanje drago in zamudno, predvsem pa povzroča nevšečnosti prebivalcem in obiskovalcem ter kazi prostor.

Lisää tietoa

Odlok o zaščiti in oskrbi domačih živali, ki vključuje tudi člen o pobiranju pasjih iztrebkov (16. člen):
uradni-list.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.