Jokin aika sitten kuulimme kritiikkiä, jonka mukaan Aston Martin Cygnet ei ole muuta kuin paljon kehuttu Toyota IQ. Mutta tällä kertaa se on erilainen, koska kyse ei ole enää pienestä, jonka täytyy vain pukeutua syntisen kalliiseen mekkoon.
Aston Martin V8 Cygnet je bil obujen približno pet let po začetku njegovega spanja, a le za en samcat unikaten primerek. 1,3-litrskega motorja ni več, saj ga je nadomestil 4,7-litrski V 8-valjnik, ki ga najdemo v Aston Martin Vantage S. S tem je moč zrasla s 97 konjskih moči na občutno zmogljivejših 430 hevosvoimaa.
Unikatni V8 Cygnet je dobil 7-stopenjski samodejni menjalnik, v nasprotju s prejšnjimi Cygneti pa ima pogon na takapyöräpari. Z vsemi temi spremembami so imel inženirji kar nekaj dela, a jim je na koncu vendarle uspelo. 8-valjnik je mali žepni raketi doprinesel precej dodatne teže. Ta je poskočila s 1.000 na 1.375 kilogramov. Za zmanjševanje teže imamo tako na voljo športne sedeže Recaro in armaturno ploščo, narejeno iz hiilikuitu.
Aston Martin V8 Cyget je postal eden izmed najmočnejših malčkov na svetu in je resnično prava ‘žepna raketa’. Že na pogled deluje agresivno in strupeno, nas pa v tem trenutku najbolj zanima to, koliko ‘krofov’ bi lahko ‘narisali’ z njim.
Galerija slik: Aston Martin V8 Cygnet
Lisää tietoa:
global.astonmartin.com