Audi esitteli H Tron Quattro -konseptin Detroitin autonäyttelyssä, paljastaen vedyn potentiaalin propulsiopolttoaineena. Se on tutkimus, joka muistuttaa monella tapaa äskettäin esiteltyä E-tron Quattro -tutkimusta ja antaa käsityksen vuonna 2017 tulevan Audi A8 -sedanin vakiovarusteisiin kuuluvasta autonomisesta ajo- ja pysäköintiteknologiasta.
Käsite Audi H Tron Quattro, ki ga je Audi predstavil na avtosalonu v Detroitu (Naias 2016), razkriva velik potencial gorivnih celic in napoveduje hude čase za naftne derivate. Študija namreč vozi izključno na električni pogon, njen vir energije pa je vodik. Poganjata ga dva elektromotorja, sprednji razvije moč 90 kW, zadnji pa 140 kW. Z mesta do 100 km/h lahko ta elektrificirani Quattro pospeši v sedmih sekundah. Polna posoda goriva ga prepelje 600 kilometriä daleč, tank pa do vrha napolnimo v približno štirih minutah. Baterija je na podu in (zaenkrat) elektromotorjema dostavlja 100 kW moči. Hitrost ima zamejeno pri 200 km/h (550 Nm).
LUE LISÄÄ: Uusi Mercedes-Benz E-sarja: Business-luokka E saa tutut kasvot ja muodon
Audi H-tron Quattro temelji na drugi generaciji arhitekture MLB Evo, ki jo uporabljata tudi novi Audi Q7 in Bentley Bentayga. Inženirji so mu vgradili tehnologijo avtonomne vožnje in parkiranja, ki se kot prvemu serijskemu modelu leta 2017 obeta Audiju A8. Krmilnik za asistenčne sisteme so možgani sistema. V realnem času s pomočjo 3D-kamer, radarja in senzorjev prepoznava okolico in s podatki zalaga asistenčne sisteme ter sistem za avtonomno vožnjo in parkiranje. Sam lahko vozi v strnjeni koloni oziroma v prometnih zamaških in na avtocestah do hitrosti 60 km/h. Novost je tudi tehnologija za zaslone na dotik, ki so ne le večji, ampak tudi z zaznavnim odzivanjem, kar pomeni, da dotik začutimo. Zadaj ne najdemo klopi, temveč ločena sedeža, ki imata kakopak vsak svoj zaslon.
Lisää tietoa:
audi.si