Wiesmann on palannut autoteollisuuteen vuodesta 2015, mutta ei kovin menestyksekkäästi. Mutta näyttää siltä, että he onnistuivat järjestämään moottoreiden hankinnan, ja niin he ovat hyvin lähellä Wiesmanien saamista jälleen tielle. Moottorit lainataan BMW M -osastolta, sillä jos ne ovat riittävän hyviä uusimpaan BMW M5:een, ne ovat tietysti tarpeeksi hyviä Wiesmannin putiikkimestariteoksille.
Wiesmann sicer ne navaja, za katere motorje BMW so se dogovorili, a gre skoraj zagotovo za pošast, ki počiva pod pokrovom nove limuzine BMW M5. Tuo on 4,4-litrski biturbo 8-valjni motor, ki premore krepkih 591 konjskih moči, kar bi moralo biti povsem dovolj za Wiesmannove prihodnje podvige. Brata Martin ja Friedhelm Wiesmann sta ustanovila podjetje leta 1988, svetovni avtomobilski trg pa je na podjetje postal pozoren šele ob predstavitvi modela MF30 leta 1993. Takratni model je bil mešanica retro dizajna in modernega pogona BMW. Podjetje se je držalo tega recepta vse do leta 2014, ko je zaprlo vrata svoje proizvodnje.
LUE LISÄÄ: UUSI BMW M5 (2018): TIEJUMALON UUDELLEENKÄYTTÖ – 600 HEVOSTA JA 4-VETO STANDARDI
Poslednji avtomobil, ki je prišel iz Wiesmannove tovarne, je bil GT MF4-CS, ki je obeleževal 25. obletnico obstoja podjetja. Na ženevskem avtosalonu je bil predstavljen leta 2013 in je imel motor BMW s 4 litri prostornine in 414 konjskimi močmi. To je zadostovalo, da se je športni kupe od 0 do 100 km/h pognal v 4,4 sekuntia. Leta 2015 sta podjetje odkupila Berry in Anita Tatalovic in se od takrat trudila, da bi vrnila znamko Wiesmann med aktualne avtomobile. Ponovna potrditev naveze z oddelkom BMW M je zagotovo korak v pravo smer in že se lahko veselimo naslednjega Wiesmannovega projekta.
Galerija slik: Wiesmann se vrača!
Lisää tietoa:
wiesmann.nl