Tokrat vam predstavljamo prikupno BMW Isetto 300 iz leta 1956. Gre za simpatičen mali mestni avtomobil, jajčaste oblike z 'mehurčkastimi' okni. Ko je Isetta prvič zapeljala na cesto, je v trenutku postala hit, še bolj kot po obliki pa je znana po edinstvenem način vstopanja v avtomobil.
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto kautta prednji del, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek jolla on nimi Microlino. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z enim valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski vaihdelaatikko.
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na 100 kilometriä ajettu porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
Lisää tietoa:
bringatrailer.com