Kot je že v navadi, je internet tudi tokrat prehitel uradne kanale obveščanja. Nekaj informacij je bilo napačnih, večina pa je kar zadela bistvo. Zdaj imamo na voljo še uradne podatke in si tako lahko ustvarimo popolno sliko o novem BMW M5 Competition.
BMW M5 je že sam po sebi zverina, če pa k temu dodamo še oznako Competition, pa smo že na meji mogočega. BMW M5 Competition so predstavili z razlogom. Ta se skriva v podatku, da skoraj 40 % kupcev novega M5, naroči dodatni paket opreme Competition, ker si od svojega M5 želijo lisää. Pod pokrovom boste našli enak 4,4 litraa bi-turbo 8-sylinterinen V motor. S to razliko, da je inženirjem uspelo iz njega izvleči še 17 dodatnih konjskih moči. BMW M5 Competition ima tako 617 konjskih moči, medtem ko navor ostaja pri 750 Nm.
Vsa ta moč je dovolj, da se limuzinski M5 Competition od 0 do 100 km/h požene v 3,3 sekuntia, od 0 do 200 km/h pa v 10,8 sekunde. Kazalec za hitrost se bo ustavil pri 303 km/h. BMW M5 Competition ostaja gnan na vsa štiri kolesa in uporablja enak sistem M xDrive kot v lanskem letu predstavljeni BMW M5. Za prenos moči skrbi 8-stopenjski menjalnik M Steptronic in ga lahko uporabljamo v kolme načinih: učinkovitost, športni način in ultravisoka zmogljivost.
Da bi bil BMW M5 Competition še bolj v rokah voznika, ima ta možnost nastaviti njegovo rjovenje iz izpušnih cevi. Z uporabo gumba M Sound lahko izbiramo med glasnim ja bolj umirjenim napevom. Izpušne cevi so prevlečene s črnim kromom in se lepo podajo k zunanjosti s črnimi dodatki. Te boste našli na kljukah, pokrovih ogledal, B-stebričku, obrobah oken in na zadnjem odbijaču. V notranjosti ni večjih razlik v primerjavi z M5. Grafika prikazuje logotip BMW M5 Comeptition, črnim varnostnim pasovom pa so dodane še klassista barve BMW M. Če bi BMW M5 primerjali z zverjo v kletki, lahko za BMW M5 Competition rečemo, da je kot zver v kletki, ki smo jo še dodatno podražili s palico, predno smo jo spustili na plan.
Galerija slik: BMW M5 Competition
Lisää tietoa: bmw.si