Edes maastoajo ei ole sellaista, jollaista olemme tunteneet tähän asti. Voitko kuvitella SUV:n, joka on täysin varustettu kaikella mitä se tarvitsee vaativimmankin maaston ajettamiseen ajaessasi ohitsesi ilman kovaa ääntä ja jättämättä sinua savupilveen? Bollinger B1:llä tämä on nyt mahdollista, koska se saa virtansa puhtaasta sähköstä.
Ob omembi resnih terencev, kot so Toyota, Jeep, Land Rover in podobni, se navadno ne vprašamo po porabi goriva in človeku škodljivih izpustih, saj je vsem jasno, da so ti ogromni. Bollinger B1 postavlja vse to razmišljanje na glavo, saj ponuja ympäristöystävällinen alternativo, ki je prav tako zmogljiva na terenu. B1 je lahko opremljen s 60 kWh tai 100-kWh baterijo, joka mahdollistaa jopa 192 vastaavasti 320 kilometriä. Elektromotor ima 360 hevosvoimaa, od 0 do 100 potrebuje zgolj 5,5 sekuntia, končna hitrost pa se mu ustavi pri 203 km/h. S temi specifikacijami Bollinger B1 pomete s konkurenco.
Terenska vožnja največkrat ne zahteva dolgih razdalj, še manj pa pospeševanja in velike končne hitrosti. Vsem tem kriterijem Bollinger B1 zadosti, nekatere celo preseže. Tako niti ni čudno, da se zanj zanima že ogromno število ljudi. Kot resen terenec ima B1 elektronsko zaporo obeh diferencialov in reduktor, njegova vlečna sila pa znaša 2766 kilogramov. Vsekakor gre za resnega terenca, ki bo prepričal marsikaterega uporabnika dizelskih terencev, končna odločitev pa bo seveda odvisna od cene, ki bo znana v prihodnji polovici leta.
LUE LISÄÄ: MERCEDES-MAYBACH G650 LANDAULET – V GRADCU NASTAJA NAJDRAŽJI TERENEC
Galerija slik: Bollinger B1
Lisää tietoa:
bollingermotors.com