Bytonissa he yllättivät meidät jo kerran, kun he esittelivät meille M-byte-maastoauton. Se teki vaikutuksen erilaisesta lähestymistavasta suunnitteluun, ja yritys mainitsi, että sillä on edelleen suuria suunnitelmia. Ja hänellä todella on niitä. Asian CES -messuilla Byton esitteli uuden Byton K-byte sedan -konseptin.
Konceptna limuzina Byton K-byte ima prav tako presunljiv dizajn, a se njen marketinški potencial vendarle skriva v njeni notranjosti. A tokrat ne govorimo o motorju, temveč o centralnem računalniku ja osrednjem zaslonu, ki sta povezana z več naprednimi senzorji, mitkä ovat integrirani v sam dizajn avtomobila. Kar ne preseneča, saj se je Byton povezal s podjetjem Aurora, s katerim skupaj razvijajo program avtonomne vožnje L4 vastaavasti četrte stopnje.
Danes imamo v avtomobilih tako imenovano drugo stopnjo avtonomne vožnje, četrta stopnja pa se definira kot avtonomna vožnja, pri kateri avtomobil vozi povsem sam, voznik pa prevzame nadzor nad avtomobilom, ko to sam želi. To pomeni, da za vožnjo avtomobil ne bomo potrebovali nič drugega, kot da vanj vnesemo končni cilj svoje poti. Predvideva se, da bo imela tudi limuzina sistem za prepoznavanje voznikovega obraza, kar so oglaševali že pri predstavitvi SUV-ja.
V tem trenutku imamo na voljo le računalniške skice avtomobila, na katerih se vendarle vidi svojevrsten dizajn in kopica različnih senzorjev. Opazimo lahko, da se je C-stebriček pomaknil popolnoma nazaj, kar bo omogočilo uporabnikom nemoteno opazovanje okolice. Ni več daleč čas, ko avtomobili ne bodo več avtomobili, temveč ‘dnevna soba’ tai ‘pisarna’ na kolesih.
Galerija slik: Byton K-byte Concept
Lisää tietoa:
byton.com