Ensi silmäyksellä CES 2018 eli innovatiivisen ja viihdeelektroniikan messuilla ei ole juurikaan yhteistä autojen kanssa. Mutta jos perehdymme uusimpaan teknologiaan ja autoissa olevaan elektroniikkaan, autot ja elektroniikan perusteet liittyvät yhä enemmän toisiinsa. Ei siis ihme, että yhä useammat autonvalmistajat esittelevät uusimpia saavutuksiaan juuri tällaisilla messuilla. Niiden joukossa on Byton uusimmalla konseptillaan.
Byton se on kitajski proizvajalec luksuznih električnih avtomobilov, ki se je s konceptom, ki bo na ceste zapeljal proti koncu leta 2019, predstavil javnosti. Glede na to, da imajo eno izmed pisarn v Silicijevi dolini in da je podjetje ustanovil Carsten Breitfeld, nekdanji vodja programa BMW i, ni nobenega dvoma, da gre za resno in prav nič pregovorno ‘kitajsko’ podjetje. Byton je namreč prvi SIV vastaavasti pametni intuitivni avtomobil na svetu, ki se bo določenih stvari učil sproti in tako poskrbel za daljšo življenjsko dobo avtomobila, vam pa prihranil čas z iskanjem učinkovitih alternativnih poti do vašega cilja.
Byton Concept je tako imenovani crossover kanssa vpadljivim zunanjim dizajnom, ki ima nekaj skupnih oblikovnih lastnosti z Nissanom in Land Roverjem, preseneti pa s svojimi pametnimi svetlobnimi telesi, ki lastnika pozdravijo ob prihodu in ga obvestijo o stanju napolnjenosti baterije. Največja sprememba v primerjavi z drugimi avtomobili na trgu je zagotovo v sisätilat Bytona. Na mestu, kjer smo bili do zdaj vajeni videti zabavno-informacijski zaslon in osrednjo konzolo s kazalniki, imamo zdaj en sam ogromen zaslon, mikä prekriva skoraj celotno dolžino armaturne plošče. Dolg je kar 1,25 metra ja pitkä 25 senttimetriä. Volanski obroč ima za informiranje voznika nameščen 8-palčni tablični računalnik z zaslonom na dotik. Kot svetovno novost lahko omenimo prednja sedeža, ki se lahko v 12-stopinjskem kotu obrneta proti notranjosti avtomobila. Na voljo imamo funkcijo za prepoznavanje voznikovega obraza, v Bytonu pa bo vaša najboljša sopotnica postala Amazonova Alexa, za katero trdijo, da bo še pametnejša.
Byton Concept ima dve obliki pogona. Z sähkömoottori, ki je nameščen v zadnji del avtomobila, boste lahko prevozili do 400 kilometrov, pri čemer boste imeli na razpolago 272 konjskih moči in baterijo z zmogljivostjo 71 kWh. Močnejša različica z dvema elektromotorjema tulee olemaan 476 konjskih moči ja akun kapasiteetti 95 kWh, ki bo omogočala do 520 kilometrov vožnje. V zgolj 20 minuuttia se bo baterija napolnila za nadaljnjih 240 kilometriä. V 30 minutah pa bo polnih kar 80 % baterije.
Byton bo tako eden izmed najnaprednejših avtomobilov na trgu v letu 2019. Obljubljajo, da bo serijski avtomobil v 85 % enak konceptu. Bo tudi cenovno dosegljiv, saj njegovo ceno na ameriškem trgu ocenjujejo na 45 000 Yhdysvaltain dollaria. Byton bo imel visoko stopnjo avtonomne tehnologije, visoko raven povezljivosti, z aplikacijami “health” pa bo bdel tudi nad zdravjem in počutjem potnikov.
LUE LISÄÄ: NIO ES8: VISOKOZMOGLJIVI ELEKTRIČNI 7-SEDEŽNI SUV
Galerija slik: Concept Byton
Lisää tietoa:
byton.com