fbpx

Uusi Audi R8: vielä terävämpi, vielä myrkyllisempi

Audi R8

Audi R8 on kokenut pienen kasvojenkohotuksen, joka kosketti auton visuaalista osaa, mutta suurin osa muista edustaa edelleen hiuksia nostattavaa R8-superautoa. Toisin kuin huhut, R8 säilytti vapaasti hengittävän moottorin eikä turvautunut ahdettuihin 6-sylinteriseen V-moottoriin.

Z vidika dizajna ima osveženi Audi R8 lisää oster videz. Maska avtomobila se je razširila, od nje pa so ločili odprtine za vsesavanje zraka. Zadaj se odprtina za zrak razteza čez celoten zadek, usmernik zraka oziroma difuzor pa je še toliko bolj opazen. Osnovni Audi R8 ima yksittäisiä osia karoserije obarvane v musta väri z visokim sijajem, Audi R8 V10 Performance Quattro, novo ime za Audi R8 V10 Plus, pa ima te karoserijske dele odete v mat titanovo barvo. Pri obeh modelih si lahko proti doplačilo izberemo karoserijske dele z izpostavljenimi karbonskimi vlakni. Po želji si lahko omislite še prednji usmernik zraka, narejen iz karbonskih vlaken in ojačenega polimera, joka on tarkoitettu 2 kilograma lažji od običajnega. Notranjost se ni veliko spremenila, na voljo pa so nekatere nove barvne kombinacije oblazinjenja.

Standardni Audi R8 ima 10-valjni V-motor s 562 konjskimi močmi ja 550 njutonmetri navora. To pomeni, da ima 30 konjskih moči ja 10 njutonmetrov navora več kot njegov predhodnik. S to močjo lahko R8 Coupe od 0 to 100 km/h kiihdyttää sisään 3,4 sekuntia ja sisään 3,5 sekuntia, če gre za različico z odprto streho (Spider). R8 s trdo streho doseže 324 km/h, Spider pa 322 km/h.

Audi R8
Audi R8

Audi R8 V 10 Performance Quattro on 5,2 litraa 10-valjni V-motor, ki ima po novem 612 hevosvoimaa ja 580 njutonmetrov navora. To pomeni, da ima 9 konjskih moči ja 20 njutonmetrov več kot njegov predhodnik. Coupe potrebuje od 0 to 100 km/h 3,1 sekunde, Spider pa 3,2 sekuntia. V prvem primeru znaša končna hitrost 331 km/h v drugem pa 329 km/h. Inženirji so se poigrali še z nastavitvami podvozja in tako poskrbeli, da se najmočnejši R8, ko začne zavirati pri 100 km/h, lopettaa 1,5 metriä prej kot predhodnik, ko zavira pri 200 km/h, pa rabi kar 5 metriä manj za popolno zaustavitev v primerjavi s predhodnim modelom.

Galerija slik: Audi R8

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
audi.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.