fbpx

Uusi Volkswagen Polo (2017): todellinen viettelijä jo Slovenian teillä

Novi Volkswagen Polo (2017)

Volkswagen Polon tarina alkoi vuonna 1975. Polo valloitti maailman viidessä sukupolvessa, jota myytiin yli 16 miljoonaa kappaletta. Vuosi 2001 oli käännekohta, jolloin Polo sai tyypilliset pyöreät ajovalot ja teki siitä kaikkien aikojen myydyimmän Polon. Vuosi 2017 toi meille Polon kuudennen sukupolven, joka jälleen kerran vietteli massoja. Tässä on uusi Volkswagen Polo (2017), joka ajelee jo Slovenian teillä.

Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj suurempi, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to varten kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, koska ponuja kopico asistenčnih sistemov.

Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami ja široko paleto litih platišč odločil nagovoriti nuorempi yleisö, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.

Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 to 115 hevosvoimaa. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 litrainen in imata 80 vastaavasti 95 konjskih moči. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na zemeljski plin. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200 hevosvoimaa.

Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo  različico GTI,  moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji Beats ja R-Line Painos, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.

LUE LISÄÄ: NOVI VOLKSWAGEN POLO (2017): TAKO VELIK KOT ČETRTA GENERACIJA GOLFA

Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti ja mukavuus med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.

Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
volkswagen.de

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.