Renault Captur myy kuin kuumat kakut täällä ja muualla Euroopassa. Se on tietysti segmentin halutuin crossover ja viidenneksi myydyin Renault. Se voitti pääasiassa keski-ikäiset naiset, joilla on Captur kotitalouden toisena ajoneuvona. Siitä pitävät myös aktiiviset eläkeläiset, joilla on jo kotipesästä lähteneet aikuiset lapset. Se on suosittu korkeamman istuma-asennon ansiosta, ja uudistuneen ja raikkaan ilmeensä ansiosta se vetoaa varmasti myös nuorempiin sukupolviin.
Spremembe pri Capturju ne izstopajo na prvi pogled, saj je bolj kot zunaj prenovljen znotraj. Spremembe prednjega dela zajemajo prepoznavni podpis žarometov v obliki črke C in prepoznavno kromirano masko z Renaultovim logotipom. Zadek ima zdaj nov odbijač s kromirano letvijo in LED-luči v 3D-tehnologiji, kjer je prav tako moč opaziti svetlobni podpis v obliki črke C. Captur tudi s to osveženo generacijo polaga poseben poudarek na personalizacijo avtomobila. Zunanjost ima kar 30 različnih barvnih kombinacij z možnostjo dvobarvne karoserije. Za najbolj izbirčne so dodali še tri nove barve in tako bo odločitev za barvo še težja.
Tokratna novost je predstavitev opreme Initiale Paris v Capturju. Gre za najbolj opremljene avtomobile, ki nudijo vse, kar Renault v tem trenutku premore. Ima posebno ametistno črno barvo, kromirano masko in notranjost, obdano z usnjem. Ima aktivne LED-žaromete in posebna platišča v obliki diamanta, z malo domišljije pa lahko v njih vidite celo podobo Eiffel-tornista.
Pri prenovi notranjosti so prisluhnili dosedanjim pripombam in jih odpravili. Materiali so parempi laatu ja miellyttävämpää na otip. Sedeži imajo izboljšan bočni oprijem, še posebno pozornost pa so namenili predalu na armaturni plošči, ki zdaj ne ropota in ne povzroča tako imenovanih čričkov. Tudi notranjost si je mogoče individualizirati, obstaja tudi dvobarvna kombinacija, sicer pa vam je na voljo kar 6 različnih paketov za notranjost. Da bi Captur postal kar najbolj uporaben, si za doplačilo lahko omislite sredinski naslon za roko s predalom, strešni potovalni kovček ali celo nosilec za kolesa.
Prostornost je še ena prednost, ki jo ima Captur pred neposrednimi tekmeci. Velikost prtljažnega prostora je 377 litrov, ki ga je mogoče razširiti na prek 1200 litrov. Na voljo je kar 9 različnih odlagalnih površin, spredaj pa je tudi tokrat nameščen inovativen izvlečni predal z 11,5 litra volyymit.
Tehnologija je bila v celoti posodobljena, kot dodatno k že poznani opremi pa lahko omenimo sistem za nadzor mrtvega kota ja sistem samodejnega parkiranja, ki bo marsikomu olajšal to opravilo. Šest zvočnikov ja globokotonec so del kompleta vrhunskega proizvajalca AVOJALOIN, ki si ga avdiofili lahko vgradite v Capturja.
Bencinska agregata sta na voljo kaksi, in sicer z močjo 66 kW (90 hv) ja 87 kW (120 KM). Šibkejši je na voljo z ročnim petstopenjskim menjalnikom, pri močnejšem pa lahko izberete tudi avtomatski EDC-menjalnik z dvojno sklopko. Dizelska agregata sta prav tako kaksi, šibkejši s 66 kW (90 hv) in močnejši z 81 kW (110 KM) moči, ki sta prav tako na voljo z že omenjenima menjalnikoma.
Pri vseh različicah so na voljo 4 nivoji opreme z imeni Zen, Intens, Ulkona in najprestižnejši paket opreme Initiale Paris. Vstopna cena Capturja z opremo Zen in bencinskim agregatom TCe 90 znaša 15.490 evrov. Najprestižnejša različica Initiale Paris z agregatom Energy dCi 90 in avtomatskim menjalnikom pa 24.490 evrov.
LUE LISÄÄ: BMW CONCEPT LINK: POGLED V PRIHODNOST
Galerija slik: Renault Captur
Lisää tietoa:
renault.si