Apteekki John Stith Pemberton loi Coca-Colan sattumanvaraisena löydönä. Hän yritti jäljitellä ranskalaista keksijää, joka teki ensimmäisenä viinin kokasta, mutta Amerikan kielto ei sallinut hänen valmistaa alkoholijuomaa, joten hän tähtäsi alkoholittomaan. Kaikki muu on historiaa, jonka Coca-Cola myös kirjoitti painetuilla mainoksillaan.
Coca-Cola je danes najbolj prepoznavna znamka na svetu in ne obstaja kotiček, ki ne bi vsaj slišali zanjo. Statusni simbol te gazirane pijače je tako močan (je več kot le pijača, je Elämäntapa), da jo vsak dan kupi preko miljarda ljudi, čeprav velja za antipod zdravega načina življenja. Ta njena povsodnost pa ni naključje, zato tudi ni eden tistih ”mehurčkov”, kajti njeni kuplia so pravi in ljudje imajo radi, da jih žgečkajo po grlu.
Zaradi želje po globalni prepoznavnosti, da bi jo poznal slehernik, je iskala vedno nove in inovativne načine, kako se ljudem približati. Tako je bila Coca-Cola med prvimi, ki je v reklamah gostila znane osebe, o njeni moči pa priča podatek, da je bila leta 1978 kapitalistični osamelec v Ljudski republiki Kitajski. Bila je tudi prva med blagovnimi znamkami, ki je uvidela marketinški in tržni potencial velikih športnih prireditev (OI, SP v nogometu, košarkarska liga NBA, dirkaško prvenstvo NASCAR, ipd.).
LUE LISÄÄ: Coca Cola tekee vaikutuksen uusilla innovatiivisilla korkilla
Med 2. svetovno vojno je oskrbovala ameriške vojake na frontah, danes pa ljudi vseh ras in ver v preko 200-ih državah. Pripravili smo zbirko njenih oglasov, ki se razteza čez tri stoletja in ki so ji utrdile vodilni status. In kaj že piše nad logotipom? Enjoy!
Lisää tietoa:
www.coca-cola.si