Uusi Toyota Supra paljastettiin amerikkalaisessa Detroitin autonäyttelyssä, oikeutti tarvittavan odotuksen ja on aivan fantastinen.
Na avtomobilskem salonu v Detroitu se je predstavila nova Toyota Supra, ki nima kaj dosti skupnega z njeno predhodnico z oznako Mk4.
Novinka si veliko podrobnosti deli s konceptnim modelom FT-1 iz leta 2014, opazne skupne ominaisuudet, pa se izredno podajo produkcijskemu modelu. Žarometi, spliter iz karbonskih vlaken in izbočena streha so melkein nespremenjeni, če jih primerjamo s konceptom FT-1. Opazna sprememba je le v maski auto, ki zdaj nima več podaljšanega ‘nosu’ temveč dodatno odprtino za zrak. Enako lahko trdimo za zadek, kjer je večina elementov pobranih iz že omenjenega konseptista.
Notranjost nove Supre je jokseenkin eri, če jo primerjamo z ostalimi Toyotami. Kar niti ni nenavadno, saj si vendarle osakkeita alusta z novim BMZ Z4. Tako so tudi podobnosti v notranjosti opazne, še posebno predel okoli iDrive gumba in zaslona na vrhu osrednje konzole. S predhodnico si Supra deli postavitev, ki je orientirana proti vozniku, da je le ta keskusta avtomobila. Nova Toyota Supra ima kauemmin medosno etäisyys, ki je primerljiva s tisto pri Porscheju 911 ali Jaguarju F-type. Sicer je ‘postava’ Supre kompaktna, s kratkimi previsi, nizkim centrom težišča in popolno 50:50 razporeditev teže.
Novo Supro poganja turbinski 3,0 litraa säännöllinen 6-sylinterinen, ki ga je prav tako priskrbel BMW in ga najdemo tudi v novem BMW Z4. V Supri ima malce manj moči, 335 konjev, v primerjavi z Z4, ki ima 382 konjskih moči. Supra ima na razpolago 8-vaihteinen samodejni menjalnik, šprint od 0 to 100 km/h pa opravi v 4,3 sekundah. Suurin nopeus on rajoitettu 250 km/h. Toyota Supra bo na voljo poleti, izbirali pa bomo lahko med tremi nivoji opreme in vznemirljivi novimi värit.
Galerija slik: Nova Toyota Supra
Lisää tietoa:
toyota.si