Yhä useammat ihmiset käyttävät älypuhelimia, joista on siten tullut välttämätön osa jokapäiväistä elämää - myös lomien aikana. #BePresent-kampanjan myötä Huawei ilmoittaa, että lomakausi on tilaisuus laskea puhelimemme käsistä ja viettää parhaita hetkiä rakkaittemme kanssa. Kampanja toteutetaan televisiossa, mediassa ja sosiaalisissa verkostoissa 26 Keski- ja Itä-Euroopan ja Pohjoismaiden maassa.
Huawei je lansko leto prodal sto milijonov telefonov. Huaweijevi izdelki in inovativne rešitve povezujejo več kot tretjino svetovne populacije. Je najhitreje rastoč ponudnik mobilne tehnologije, ki vztrajno povečuje število zadovoljnih uporabnikov. Priljubljenost telefonov pa nas vse težje ločuje od njih – tudi v času božičnih praznikov. Huaweijeva kampanja #BePresent opogumlja ljudi, naj v času praznikov odložijo telefon in preživijo ta poseben čas s tistimi, ki jih imajo radi. Kampanja pritegne pozornost z dejstvom, da so naprave, ki so sicer v naših življenjih nepogrešljive, v božičnem času odveč. Vsak izmed nas bi moral za božič svojo pozornost nameniti družini in prijateljem.
Kampanjo podpirata tudi Zlatko in Rebeka Dremelj
Ključni element kampanje #BePresent je televizijski oglas, v katerem se predstavijo tudi Huaweijevi globalni ambasadorji, kot so poljska nogometna reprezentanca in nogometaš Bayern Münchna Robert Lewandowski. V Sloveniji kampanjo #BePresent podpirajo popularna pevka Rebecca Dremelj, novinar in vloger Cyril Komotar, räppäri Hunaja, modna urednica Lorella Flego, lepotna blogerka Ajda Sitar in številni mediji. Huaweijev televizijski oglas pripoveduje zgodbo o fantku, ki popolnoma sam z veliko navdušenostjo pričakuje božični večer, medtem ko je vsa njegova družina osredotočena na mobilne naprave. V nekem trenutku božično drevo pritegne pozornost vseh članov družine, ki odložijo telefone in se zberejo skupaj za nekaj najlepših trenutkov.
Kampanja se je v Sloveniji začela 28. novembra, celoten oglas pa si lahko ogledate na Huawei uradnem
Lisätietoja osoitteessa:
Huawei.com