fbpx

Google ima šokantno drugačen nov logotip

Šest enostavnih pisanih črk na prazni strani. To je Google. Ena, če ne najmočnejša znamka na svetu in ime, ki je postalo samostojen glagol v slovarju. Nedavno so spremenili videz svojega prepoznavnega logotipa, a medtem ko se v ozadju dogajajo tektonski premiki s prestrukturiranjem podjetja, kjer se je matična družba preimenovala v Alphabet, Google ostaja zvest svojemu dosedanjemu izgledu. Spletni gigant je namreč barve črk pustil takšne kot so, je pa zato uporabil novo tipografijo, kjer so črke nežnejše. Vidnejšo spremembo pa je na drug strani doživela ikona.

Google ima po 17 letih nov logotip in ta je popolnoma drugačen, čeprav v osnovi ostaja preprost. V barve tehnološki velikan ni posegali, so pa zato izdelali novo tipografijo, ki ima nežnejše oblike, nove črke pa naj bi bilo lažje brati na manjših zaslonih. Tehnološka krajina se je namreč od zadnje spremembe leta 1999 drastično spremenila in to je Googlov odgovor na izzive časa in evolucijo podjetja.

Google logotip - prej in danes :)
Google logotip – prej in danes 🙂
LUE LISÄÄ: Google Kattoluukku kertoo, onko katollasi aurinkopotentiaalia

Googlova nova oblačila.
Googlova nova oblačila.

Logotip so predstavili kar na domači strani preko animacije, kjer pobrišejo starega in narišejo novega, sledi pa še nova ikona in štiri barvne pike (te bodo aktivne med glasovnim iskanjem). Prav ikona je tista, ki je šla skozi največjo stilsko preobrazbo. Anemični mali tiskani ‘g’ je namreč zamenjal veliki tiskani ‘G’, ki se je odel v značilne barve. In če spremembe logotipa niso tako drastične kot je bilo nedavno prestrukturiranje, kjer je bil Google ”degradiran” v hčerinsko podjetje novega krovnega podjetja Alphabet, pa so črke v maniri rdečih črk novonastalega podjetja. Poleg animacije je Google postregel še s kratkim video posnetkom, ki nas popelje skozi 17-letno zgodovino spreminjanja Googlovega logotipa, ki danes ni več statičen kot je bil še nedavno.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
google.com 

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.