fbpx

Hyundai Kona Electric: dovolj energije za 476 kilometrov dolgo pot

Hyundai Kona Electric

Hyundai Kona ohranja svoj navihani dizajn in se je obenem odpovedala motorju na notranje zgorevanje. S tem je postala prvi električni kompaktni križanec na svetu. Da bi zadostili kar najširšemu krogu kupcev, bo električna Kona na voljo v dveh različicah, z drugačno močjo, drugačnim maksimalnim dosegom in seveda dvema različnima cenama.

Sisäänkäynti Hyundai Kona Electric ima elektromotor z močjo 133 konjskih moči in takojšnjih 395 Nm navora. Ima 39,2-kWh baterijo, kar zadostuje za do 300 kilometrov prevožene razdalje. Te meritve so opravljene po novem meritvenem standardu WLTP, ki predstavljajo občutno izboljšano različico meritvenega standarda NEDC. Prvi predstavlja sistem svetovnega testiranja lahkih vozil, drugi pa novi evropski vozni cikel. Druga različica električne Kone ima elektromotor z 201 konjsko močjo in prav tako takojšnjih 395 Nm navora. Ima precej večjo 64-kWh baterijo, kar poveča mogočo prevoženo razdaljo na malo več kot 470 kilometrov jälkeen  meritvenemu standardu WLTP.


Ko se bo baterija izpraznila, bo treba tisto z manjšo zmogljivostjo polniti približno 6 ur in 10 minut, tisto z večjo zmogljivostjo pa približno 9 tuntia ja 40 minuuttia. A brez skrbi, to zgolj v primeru, da boste polnili električno Kono na običajni, gospodinjski vtičnici. Če uporabimo 100-kW DC hitro polnilnico, bosta obe bateriji za 80 % polnjenja potrebovali 54 minut časa. Pospešek od 0 do 100 km/h je pri šibkejšem modelu 9,3 sekunde, pri močnejšem pa 7,6 sekunde. Obe različici Kone imata najvišjo hitrost 167 km/h.

Ob vsem prostoru, ki ga zasedejo baterije, ni bojazni, da bi ostali brez njega. Nova Konina platforma je dopustila inženirjem, da so pospravili baterije na tak način, da to ne omejuje prostora v notranjosti. Prtljažni prostor je velik 373 litrov, ko pa vanj pospravimo še napajalni kabel, se ta zmanjša na 332 litrov. Zunanjost se je skoraj v celoti prenesla iz klasične Kone z motorjem na notranje zgorevanje. Spremembe so opazne pri platiščih, zaprti prednji maski in aerodinamičnih izboljšavah. V notranjosti imamo povsem digitalen 7-palčni instrumentalni zaslon ter nekaj več kosov dodatne opreme v primerjavi s “klasično” Kono.

Galerija slik: Hyundai Kona Electric

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
hyundai.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.