fbpx

Iggy Pop - ensimmäinen kokoelma, jonka punk rockin kummisetä on suunnitellut Sailor Jerry -brändille

Eilisestä lähtien kolme ainutlaatuista asua, jotka on suunnitellut yksi suurimmista elävistä legendoista, punk rockin kummisetä, Iggy Pop, on myös slovenialaisten saatavilla! Sailor Jerry -brändi tunnetaan Sloveniassa paremmin amerikkalaisten maailman tatuointilegenda Norman "Sailor Jerry" Collinsin kunniaksi valmistamasta mausterommista, ja tänä vuonna brändi esitteli pullotettua intohimoa rockin kuninkaan ja muoti-ikonin avustuksella, Iggy Pop.

Iggy Pop je pristopil k oblikovanju posebne modne kolekcije Sailor Jerry Clothing pod imenom “The Flash Collection by Iggy Pop”. Za blagovno znamko je oblikoval tri unikatne kose – lastoročno podpisan denim brezrokavnik, usnjen pas z ročno izdelano zaponko ja trendovske našitke za brezrokavnik – za katere je Iggy našel navdih v Normanu, rumu in pin up stilu. Vsi kosi bodo na voljo le prvim 100 kupcem. Iggya je v kosih, ki jih je oblikoval, fotografiral nič manj legendarni Mick Rock, ki je v svoj objektiv ujel vse od Davida Bowieja, Queenov do Lady Gage.

Iggy je kot osrednji kos kolekcije oblikoval modro-črn denim brezrokavnik, za katerega pravi, da ga nosi najraje, če že ne more biti zgoraj brez. Na brezrokavniku je všit prepoznaven emblem blagovne znamke, sidro, in zapis “Death Shall Triumph” (v prevodu “Smrt bo zmagala”). Modno oblačilo je izdelano le v 100 kosih, vsak kos je Iggy lastoročno podpisal, poleg njega pa prejmete tudi šest našitkov, ki so prav tako Iggyjevo delo, in za katere Iggy pravi, da omogočajo individualizacijo brezrokavnika, transformirajo negativno energijo in dodajo tisti pravi punk občutek kosu. Brezrokavnik je na voljo za 450 evrov.

Vsi kosi oblačil so izdelani v ZDA iz visokokakovostnih materialov in jih lahko naročite na www.sailorjerryclothing.com.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
sailorjerryclothing.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.