Resepti on itse asiassa melko yksinkertainen. Otamme Audi R8:n ja puemme sen rohkeasti suunniteltuun hiilikuituun. Jos tietysti jätämme huomioimatta kaikki tekniset esteet. Italdesign Zerouno Roadsterin tehdasluonnokset ovat suorastaan upeita, mutta niiden näkeminen henkilökohtaisesti saa meidät kuolaamaan.
Älä erehdy, se riippuu A-pilarista Italdesign Zerouno Rodaster povsem enak kot je njegov brat, ki ima trdo streho. Od stebrička A dalje pa se podobnosti končajo, saj ima Roadster odstranljivo streho, ki jo bo po vsej verjetnosti treba ročno odstraniti in namestiti, saj za to nima predvidenega mehanizma. Za voznikom in sovoznikom imamo dve “grbini” in steklo med njima, ki deluje kot vetrna zaščita. Na zadku tudi tokrat prevladujejo reže za zrak, nad zadnjim difuzorjem pa najdemo majhno odprtino izpušnega sistema.
LUE LISÄÄ: ITALDESIGN SUPERCAR – ROJEN ZA HITROST
Tako kot Zerouno Coupe tudi Zerouno Roadster uporablja platformo in motor Audija R8. Sillä on 5,2-litrski 10-valjni V motor, okoli katerega je povsem nova karoserija alkaen hiilikuitu. Siinä on moottori 610 konjskih moči ja Vääntömomentti 560 Nm. Od 0 do 100 km/h potrebuje Roadster le 3,2 sekuntia ja saavuttaa päätenopeuden klo 330 km/h. Naredili so le 5 primerkov Zerouna Coupe in kljub zasoljeni ceni 1,6 milijona ameriških dolarjev so že vsi prodani. Zerouno Roadster bo še dražji s ceno 2,4 milijona ameriških dolarjev, a bodo tudi te brez težav prodali.
Galerija slik: Italdesign Zerouno Roadster
Lisää tietoa:
italdesign.it