Tänä syksynä Mazda panostaa kaiken kakkossukupolven uuteen sukupolveen, jonka kanssa sillä on rohkeita suunnitelmia ja useita maksamattomia laskuja. Jälkimmäinen koskee myyntisuunnitelmia, jotka ovat paljon konkreettisempia kuin tämän suloisen pikkuisen tämänhetkiset myyntiluvut, jonka nykyinen malli on kehitetty yhteistyössä silloisen "kaksos" Fordin kanssa.
No sedaj je pri Mazdi zavel novi veter in s tem prišli novi časi, kar pomeni, da so pri tej znamki v celoti sami odgovorni za razvoj in obliko novih modelov. Nova dvojka je tako ostala zvesta videzu koncepta hazumi, ki ga je Mazda predstavila na preteklem ženevskem avtomobilskem salonu, bo novinka s pomočjo oblikovalskega jezika kodo uveljavljala privlačna oblikovna izhodišča večjih sestrskih modelov: mazde3 in mazde6.
Tudi pri merah in proporcih je nova dvojka ostala na moč podobna študiji hazumi, kar pomeni, da bo dolžina malenkost presegala štiri metre, višina bo ostala krepko pod poldrugim metrom, v prid večji prostornosti v primerjavi s predhodnico pa je dobila občutno večji razmik med kolesnima osema.
Tako kot pri zunanji podobi je tudi znotraj možno potegniti številne vzporednice z večjimi hišnimi modeli, predvsem aktualno mazdo3. Sodeč po prvih slikah je kabina podlegla sodobnemu, minimalističnemu pristopu. Iz armaturne plošče se bo tako, kot pri večini premium konkurence, vzpenjal mod(er)ni iso näyttö, podprt s sodobnim informacijskim vmesnikom. Bo pa mazda2 praktično prva, ki bo to ponudila v A segmentu in sploh nizko cenovnem razredu.
Zvezda pogonske palete naj bi bil Mazdin popolnoma nov, 1,5-litrski dizelski motor z uradno oznako SKYACTIV-D 1,5, ki so ga v Hirošimi razvili za potrebe modelov avtomobilskega segmenta B in C, kar pomeni, da bo ta stroj zagotovo vgrajen pod motorni pokrov nove mazde 2 in mazde 3. Zmogel bo 105 KM in 250 Nm navora, kasneje pa lahko pričakujete tudi šibkejše različice tega motorja. Kdor kljub temu ne bo želel dizla v nosu pa bo lahko posegel po prav tako novi liniji trivaljnih motorjev enake prostornine v prav tako različnih zmogljivostnih izvedbah.
LUE LISÄÄ: Uusi Mazda 3 – japanilainen maun ja muodon fuusio
V sklopu aktivno-varnostnih pomagal pa bo mazda2 prav tako prednjačila, saj bo ponujala kar nekaj naprednih avustusjärjestelmiä, med katerim velja omeniti sistem i-ACTIVESENSE ali sistem, ki bo voznika opozarjal na nenamerno menjavo voznega pasu, poleg tega pa tudi sistem prilagodljive vozne dinamike.