Sosiaaliset verkostot eivät ole pitkään aikaan enää vain viihdettä, vaan myös työkalu. Vaikka ne eivät hävitä verkkosivustoja, yritykset voivat ylläpitää, rekrytoida ja rekrytoida asiakkaita niillä, koska ne voivat kommunikoida heidän kanssaan reaaliajassa. Viraalisuuden vaikutuksesta tuli heidän märkä unelmansa. Mutta nykymaailmassa laatu ei riitä. Yhtä tärkeä on aikaulottuvuus, joka yksin tekee sinut todella näkyväksi. Mutta milloin ne kultaiset tunnit ovat?
Insights (statistika ogleda Facebook strani) in podobna orodja na družabnih omrežjih lastnikom profilov omogočajo, da jim ni več treba toliko ugibati, kdaj je najbolj ”rodoviten” čas za objavo oz. kdaj je na družbenem omrežju koncentracija uporabnikov največja. Le z izbiro pravega trenutka boste poželi pričakovan odziv oz. zabeležili želeno število interakcij.
LUE LISÄÄ: Rituaalien lukeminen, jotka tekevät sinusta tuottavamman
Gotovo ste na kakšno izmed tutkimusta že naleteli, a v kibernetičnem prostoru se stvari menjajo hitreje kot “vlada v Italiji”, zato je čas, da preverite kako se je časovna krajina od takrat spremenila.
Čeprav so časi okvirni in variirajo glede na profil publike, pa so iz statističnih podatkov in testov smernice za produktivno objavljanje na Facebooku, Twitterju, Google Plusu, LinkedInu, Pinterestu in Tumblrju že začrtane. Zavedati se je treba, da je življenjska doba objav tu zelo kratka (gre za muhe e-nodnevnice), zato je čas ključnega pomena, sploh, ker so algoritmeja zanje postali domala ”muhalniki” in se vsebine z nami igrajo skrivalnice. In najlažje in brezplačno se boste zoper nevidnosti borili prav z obvladanjem časovne dimenzije, ki je postala perustuskivi oglaševanja na družbenih omrežjih.
Muokattu ja mukautettu seuraavista:
fastcompany.com