fbpx

Kuinka paljon vaikuttajat todella tienaavat?

Ulkomaiset vaikuttajat ovat muokanneet trendejä vuosikymmeniä. Niiden kauneus-, muoti- ja teknologiavinkit ovat olleet hyödyllisiä monille. Kuinka paljon he tienaavat siitä?

Vaikuttajat imajo zadnja leta zelo pomembno vlogo tudi v Sloveniji  pojavljajo se na vseh platformah, svoj prostor so dobili tudi v medijih, he ovat prepoznavni. Svojim sledilcem odkrivajo marsikatero stvar iz zasebnega življenja, a najbolj je v skrivnost zavita informacija o tem, koliko denarja z vlogerstvom ali blogerstvom zaslužijo.

Če številk pri nas še ne poznamo, pa bomo z novo deset let dolgo študijo izvedeli, koliko zaslužijo vplivneži v tujini. V desetletni študiji profesorja z Univerze uporabnih znanosti Offenburg v Nemčiji je bilo ugotovljeno, da 97 odstotkov YouTuberjev ne proizvede dovolj letnih prihodkov od oglasov, da bi dosegli ameriški prag revščine.

97 odstotkov YouTuberjev ne proizvede dovolj letnih prihodkov od oglasov.
97 odstotkov YouTuberjev ne proizvede dovolj letnih prihodkov od oglasov.

Čeprav se ta informacij zdi šokantna, on myös zavajajoča, saj to ne pomeni nujno, da vsi YouTuberji živijo pod pragom revščine, a je za vsakega YouTube vlogerja, ki ima izredno velik doseg (v milijonih), okoli 28 odstotkov drugih videoustvarjalcev, ki z oglasi ne dosežejo niti 12.140 ameriških dolarjev letno (preračunano 10.500 evrov).

Dobiti natančne podatke o zaslužkih je skorajda nemogoe.
Dobiti natančne podatke o zaslužkih je skorajda nemogoče.

Mielipiteen mukaan The Outline YouTube plačuje monetiziranim kanalom, ki imajo najmanj 1000 naročnikov in 4000 ur gledanja v zadnjih 12 mesecih, joukossa 5 in 35 ameriških dolarjev za vsakih 1000 ogledov (preračunano od 4 do 30 evrov), kar pomeni, da je donosen za najbolj vplivne kanale, siksi 97 odstotkov YouTuberjev ustvarja zaslužke, ki so nižji od ameriškega praga revščine.

Na zaslužek vpliva veliko faktorjev.
Na zaslužek vpliva veliko faktorjev.

Na zaslužek vpliva veliko dejavnikov, kot so velikost kanala in vpliv, a po mnenju Financial Timesa lahko vplivneži s 100.000 sledilci na Instagramu zaračunajo okrog 2.000 funtov na sliko (približno 2.400 evrov), medtem ko javne osebe s štiri milijoni do 20 milijoni privržencev zaračunajo tudi od 5.000 do 13.000 funtov (približno od 5.800 do 15.200 evrov).

Dobiti natančne podatke o zaslužkih je skorajda nemogoče zaradi različnih razlogov, saj družbena omrežja obstajajo zelo malo časa, zato ni veliko podatkov o zaslužkih in delu. Vplivneži lahko potencialno zaslužijo veliko, a se številke razlikujejo od vaikutus. Lahko postanejo miljonäärejä ali pa jim zaslužek na družbenih omrežjih pomeni zgolj kot dopolnitev na dohodek, ki ga pridobijo z opravljanjem drugih zaposlitev.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.