fbpx

Kolumbialaiset pyöräilijät viallisissa pyöräilypaidoissa

Vaikka Bogota Humana -pyöräilyjoukkueen jäsenet eivät menestyneet erityisen hyvin Toscanan ympäriajossa, he saivat silti paljon mediahuomiota, kun heistä "alastomat" pelipaidat -ryhmäkuva levisi viraaliksi ympäri maailmaa. Naisten sukupuolielimiä jäljittelevät pelipaidat herättivät myös epäilyksiä Kansainvälisen pyöräilyliiton (UCI) viranomaisten keskuudessa. Onko kyse seksismistä vai vain halpaa mainontaa? Päättäkää itse.

”Dresi kolumbijske ženske kolesarske ekipe (Bogota Humana, op.p.) v kožni barvi so nesprejemljivi,” je rohnel Britanec Brian Cookson, predsednik UCI-ja in nadaljeval. “Strinjamo se z vsemi, ki ste opozorili na neprimernost dresov kolumbijske ekipe. To je nesprejemljivo z vsemi standardi človeške dostojnosti.” Verjetno na tem mestu ne bo kaj dosti pomagalo, če omenimo, da sporni del sicer rdečo-rumenih dresov ni kožne, mutta kultainen väri in da je bil podoben vzorec že uporabljen tudi na moških dresih (glej sliko).

Isti barvni odtenek a brez viharja.
Isti barvni odtenek a brez viharja.

V vsakem primeru močno namiguje na razgaljenost intimnih delov. Ali je to golo naključje ali pa smo spet priča simptomu, ki ga vidimo npr. pri stojalih za kolesa, kjer avtor stvari zasnuje le v teoriji, ki so v končni izdelek prelite mimo cedila, ki se mu reče preizkus käytännössä.

Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.
Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.

Seveda je s to kontroverzno zaplato na dresih na površje priplavalo tudi vprašanje seksismi ja neenakopravnosti žensk, ki so tudi v kolesarstvu slabše plačane kot njihovi moški kolegi.

LUE LISÄÄ: Po vsej verjetnosti najbolj bizaren oglas z brazilsko tematiko – Old Spice | Drill to Brazil

Vpadljivi, ekstravagantni, seksistični, neprimerni, nesprejemljivi, modna katastrofa,… je družbeni oz. socialno-omrežni konsenz. Kako pa bi jih vi opisali?

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.