fbpx

Vastenmielinen piirre: Tällaisten miesten on vaikeampi löytää tyttöystävää!

Vastenmielinen piirre: Tällaisten miesten on vaikeampi löytää tyttöystävää!

Ilmeisesti treffikäsikirjat valehtelivat, että naiset pitävät miehistä, jotka ovat…

Vsekakor si lahko štejete v dobro, če ste samozavestni, a ko gre za ljubezenske odnose, bi bilo očitno dobro, da potegnete käsin jarruItsetunto je dobra omaisuutta, a morate vedeti, kdaj je pravi čas, kraj in situacija, da jo izpostavite, sicer bo izzvala nasproten učinek. Vsaj tako pravijo ženske!

Rezultati spletne raziskave na strani za zmenkovanje OkCupid so pokazali, da vam lahko samozavest pomaga pri spoznavanju novih oseb, vendar ne smete pretiravati. Če to počnete, imate t.i. fenomen ‘Lake Wobegon’.

Morate vedeti, kdaj je pravi čas, kraj in situacija, da izpostavite samozavest, sicer bo izzvala nasproten učinek.
Morate vedeti, kdaj je pravi čas, kraj in situacija, da izpostavite samozavest, sicer bo izzvala nasproten učinek.

Spletna stran za zmenke OkCupid je v okviru raziskave anketirance razdelila v dve skupini ‒ mlajše (18‒22) ja starejše uporabnike (45‒55). Analizirali so njihove pogovore in ugotovili, da mlajši in skromnejši moški prejmejo veliko več sporočil kot samozavestnejši posamezniki.

Tiste osebe, ki precenjujejo svoje sposobnosti, namreč pogosto tudi izrabljajo druge ljudi zato, da bi pokazali, da so pametnejši in boljši ter lažejo, da bi osvojili nasproten spol, ugotavljajo na OkCupid.

Skromni moški prejmejo veliko več sporočil kot samozavestnejši moški.
Skromni moški prejmejo veliko več sporočil kot samozavestnejši moški.

Samozavestnejši moški se se sicer pogosteje pogovarjali na aplikacijah za zmenke, ampak imajo krajše pogovore kot skromnejši moški. Tako so v raziskavi ugotovili, da se samozavest z leti oblikuje in ker je mlajši moški še nimajo, imajo potrebo po dokazovanju ja pretvarjanju, ki ženske pač odbija.

Se strinjate s tem?

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.