fbpx

Ljudje, ki popravljajo slovnične napake drugih, naj bi bili “najbolj nadležni”!

Večina ljudi meni, da je popravljanje slovničnih napak in usajanje nad morebitnimi napakami v črkovanju skrajno neprijetno in velikokrat tudi nesramno. In celo znanstveniki so pokazali, da so ljudje, ki popravljajo slovnične napake drugih, manj prijetni.

Pred kratkim se je znano dejstvo, da so ljudje, ki se vtikajo v izražanje drugih, rahlo neprijetni, izkazalo tudi za potrjeno s strani raziskovalcev. V študiji, ki je bila objavljena v reviji PLoS One, so morali udeleženci prebrati e-poštno sporočilo s slovničnimi ja tipkarskimi napakami. Po tem so odgovorili na vprašalnik, s katerim so ocenili pisca tega sporočila, pozneje so rešili še osebnostni vprašalnik in podali svoje demografske podatke.

Ljudje, ki so jim pomembne slovnične napake, so bolj nesprejemljivi
Ljudje, ki so jim pomembne slovnične napake, so bolj nesprejemljivi

Osebnostni vprašalnik je meril pet osebnostnih potez: ekstrovertiranost, sprejemljivost, odprtost, nevroticizem in vestnost. Raziskovalci so ugotovili, da bolj ekstrovertirani ljudje spregledajo več napak kot introvertirani; bolj vestni posamezniki so bili občutljivejši na tipkarske napake; manj sprejemljivi ljudje – torej takšni, ki jim socialne norme in to, da so priljubljeni, ni tako pomembno – pa so bili zelo občutljivi na slovnične napake.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
Journals.plos.org

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.