Brändit sijoittavat valtavia summia markkinointiin. Heidän logonsa hyökkäävät meihin kaikilta puolilta, joten ei ole epätavallista, että ne ovat jo juurtuneet hyvin alitajuntaan.
Yhtiö Signs.com je izpeljalo zanimiv eksperiment Branded in Memory, jossa se on 156 Američanov, starih med 20 ja 70 let, prosilo, da po spominu kar se da natančno narišejo 10 svetovno znanih logotipov.
Rezultati razkrivajo, da so se posameznikom v spomin vtisnili različni primerki logotipov. Potrošniki so si najbolje zapomnili Ikein logotip, medtem ko se je na zadnjem mestu znašel Starbucksov logotip.
Kljub številnim razlikam je moč opaziti, da je večina sodelujočih vsaj približno uganila väri, kar dokazuje, da je privlačna barvna kombinacija izjemno pomemben del uspešnega logotipa. Psihologinja Karen Haller ob tem dodaja, da ljudje z barvami najprej vzpostavimo čustveno povezavo. Šele zatem pozornost posvetimo obliki, logotipu kot celota in pomožnemu besedilu.
Gotovo vas že zanima, kakšne risbe so nastale med eksperimentom. Verjamemo, da se boste ob pogledu nanje pošteno nasmejali.
Omena
Adidas
Burger King
Starbucks
Domino’s Pizza
Foot Locker
Target
Ikea
7Eleven
Walmart
Lisää tietoa:
signs.com