Nova odrska produkcija, hkrati tudi prva odigrana na novem odrskem prizorišču Kranja, posega po življenju hollywoodske legende. Marlene Dietrich ni zanimiva v današnjem času le zaradi dvajsete obletnice smrti, gre predvsem za fascinacijo nad njenim nekonformističnim pristopom do življenja v času velike svetovne ...
Nova odrska produkcija, hkrati tudi prva odigrana na novem odrskem prizorišču Kranja, posega po življenju hollywoodske legende. Marlene Dietrich ni zanimiva v današnjem času le zaradi dvajsete obletnice smrti, gre predvsem za fascinacijo nad njenim nekonformističnim pristopom do življenja v času velike svetovne krize ter zmožnostjo ustvariti mit o sami sebi in se v njem tudi postarati. Predstava jemlje material iz njene razburkane življenjske poti, ko je kot nasprotnica totalitarnih sistemov emigrirala v ZDA. Avtor besedila, Njeboša Pop-Tasić, črpa še iz njenih nepozabnih pesmi in erotičnih zvez, saj so več kot hvaležna snov za predstavo o ženski, ki je iz sebe naredila mit in se ob tem celo postarala. Uprizoritev poskuša ob rekonstrukciji in dekonstrukciji mita o Marlene Dietrich razkriti tako njeno burno čustveno življenje, čas vsesplošne krize in vzpenjajočega se nacizma kot Marlenin samosvoj upor proti njemu. Koproducenti ‒ Prešernovo gledališče Kranj, gledališče Škuc in zavod Imaginarni – so režijo zaupali Primožu Ekartu, osrednji vlogi pa Darji Reichman in Vesni Pernarčič.