fbpx

Mazda MX-5 – kaikkien aikojen myydyin roadster saa seuraajan vuosikymmenen jälkeen

Kaikkien aikojen myydyimmän roadsterin 25-vuotispäivänä Mazda juhli tätä juhlapäivää parhaalla mahdollisella tavalla: täysin uuden Mazda MX-5 -mallin ensi-illalla. Tämän päivän alkuaikoina tämä tapahtui samanaikaisesti kolmessa täysin eri osassa maailmaa, ja samaan aikaan tämä brändi julkaisi myös ensimmäiset viralliset kuvat tulokkaasta.

Pogon je segmentu primerno še vedno speljan na zadnji kolesni par, alusta pa so razvili skupaj s Fiatom, ki naj bi prihodnje leto kupcem ponudil svojo različico radsterja pod blagovno znamko Alfa romeo. Mazdini oblikovalski so pri snovanju serijske različice ostali zvesti KODO oblikovalskemu jeziku, kar pomeni, da lahko številne podobnosti iščemo tako pri aktualni trojki kot napovedani dvojki, razvoj pa je prinesel tudi za več kot 100 kilogramov nižjo težo, kar je prav tako domena skyactiv tehnologij, ki jih ta model premore prvič.

Z boka bodo novo "miato" zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).
Z boka bodo novo “miato” zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).

LUE LISÄÄ: Mazda2:n myötä uusi ja teknisesti edistynyt tuuli puhaltaa A-segmentissä

Osnovna različica tako tehta vsega 1.050 kg, kar gre z roko v roki z roadsterskim poslanstvom, kjer je lahka gradnja eden ključni elementov. Eden takšnih je tudi proti zadnji osi pomaknjena potniška kabina in dolg pokrov motorja, kar nova Mazda MX-5 prav tako premore, odlikuje pa jo tudi idealna razporeditev teže suhde 50:50.

Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža
Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža

Inženirji so “ji” poleg tega uspeli tudi znižati podvozje ja izboljšati upravljanje, vsi zgoraj omenjeni prijemi pa so botrovali tudi k znižanju povprečne porabe, za pogon pa bosta skrbela od prej znani 2,0-litrski bencinar z 160 KM in prenovljeni 1,6-litrski motor z 130 KM. Za prenos moči proti zadnjim kolesom pa bosta skrbela šestopenjska ročni menjalnik in prestavna avtomatika.

Kar se dimenzij tiče, je nova MX-5 z 3,915 mm, celo nekoliko krajša od aktualne “miate”, meter pa v širino in višino pokaže 1.730- oziroma 1.235 mm, medosna razdalja pa znaša 2.315 mm. Serijsko bo postavljen na pnevmatike dimenzij 195/50 R 16 zmogljivejša različica bo imela še za palec večja platišča. Pri MX-5 so sodeč potem pazili tudi na stroške lastništva in uporabe, ki naj bi bili čim nižji, prav tako pa bodo konkurenčne tudi cene, ki naj se ne bi pretirano oddaljevale od teh pri aktualni različici. Na ceste naj bi zapeljala prihodnje leto, uradno premiero pa bo doživela prihodnji mesec v Parizu, ko bo znanega tudi kaj več o uradnih cenah.

Lisää tietoa

Lisää tietoa: mazda.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.