fbpx

Mercedes-Benz AMG GLC63: za razvažanje otrok in dirke v pospeševanju

Mercedes-Benz AMG GLC63

Samo vprašanje časa je bilo, kdaj bo popularni Mercedes GLC deležen tretmaja AMG. Dobil je dodatno konjenico in dodelave. ''Dvolični'' Mercedes-Benz AMG GLC63 je prvi GLC z Bi-Turbo V8 motorjem. Debitiral bo sredi meseca na newyorškem avtosalonu.

Mercedes-Benz AMG GLC63 bo na voljo kot klasični SUV in Coupe. Pri tej izvedenki bomo lahko izbrali tudi različico S, ki je še močnejša od osnovnega modela z biturbo motorjem V8, joka lepää 470 KM ja 650 Nm navora. S-ova konjenica šteje 503 ‘konjev’ ja 700 Nm vääntömomentti. Za boljši izkoristek moči ima zadaj delno zaporo diferenciala, v službi večjega izkoristka moči pa je tudi širši kolotek zadaj in nastavljivo podvozje.

LUE LISÄÄ: Mercedes AMG-GT – urheilija, jolla on Formula 1 -tietoutta

Mercedes-Benz AMG GLC63 kot klasični športni terenec in kupe.
Mercedes-Benz AMG GLC63 kot klasični športni terenec in kupe.

Za prenos moči na kaikki neljä pyörää je zadolžen 9-stopenjski menjalnik. Od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekuntia, GLC AMG63 S pa potrebuje še manj, in sicer le 3,7 sekuntia. Na voljo so trije vozni profili, in sicer Comfort, Sport in Sport+ (Coupe S ima tudi način Race), ki imajo različno odzivnost stopalke za plin, menjalnika, krmiljenja in vzmetenja.


Podnevi je lahko Mercedes-Benz AMG GLC63 pohlevna ovčica (beri: družinsko vozilo za razvažanje otrok), ko ugasnejo luči pa odpremo lupute v izpuhu in nastavimo glasnost izpuha za dramatično zvočno kuliso. Potniki se usedejo v športne sedeže iz usnja in mikrovlaken Dinamica, voznik pa prime za AMG Performance ohjauspyörä.

Galerija – Mercedes-Benz AMG GLC63:

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
mercedes-benz.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.