Mercedes on julkaissut ensimmäiset kuvat ja tekniset tiedot uudesta C63 AMG:stä, joka tulee saataville kahtena tehoversiona. Tehokkaampi kehittää 375 kW (510 hv), mikä on huomattavasti enemmän kuin Bavarian M3:n 317 kW. Ensimmäiset toimitukset kärsimättömimmille asiakkaille ovat ensi vuoden helmikuussa, hinnat ovat toistaiseksi tuntemattomia.
Daimler je pri lansiranju novega C63 AMG iz imena zelo potihoma umaknil besedo Benz. Uradno ime superšportne limuzine in karavana D segmenta v zadnji izdaji bo namreč Mercedes C63 AMG. Prvič pa se bo tudi zgodilo, da bo ta na voljo v dveh zmogljivostnih izvedbah z istim motorjem. Pri obeh bo pod sprednjim pokrovom garal 4.0 V8 bencinski motor z dvojno turbino, ki bo v osnovi razvijal 350 kW (476 KM) in 650 Nm navora, v verziji S pa 375 kW (510 KM) in 700 Nm navora.
V obeh primerih občutno več kolikor zmore BMW-jev 3,0-litrski šestvaljni vrstni biturbo moottori v M3, ki zmore 317 kW ali 431 KM. Za prenos moči na cesto bo v obeh primerih skrbela sedemstopenjska AMG Speedshift MCT avtomatika, s programom za ročno pretikanje in z Race Start funkcijo. Del serijske opreme bodo 18- ali pri “eSu” 19 tuuman renkaat (z dimenzijami pnevmatik 245/40 R18 in 265/40 R18 oziroma 245/35 R19 in 265/35 R 19). V primerjavi z ostalimi C-ji bodo zmogljivejše myös jarrut katerih diski bodo merili 360×36 mm spredaj in 330×26 mm zadaj, eS pa bo imel diske premera 390- oziroma 360 milimetrov.
LUE LISÄÄ: Mercedes CT: Mercedes-tähti reppulla dynaamisille ostajille
Del paketa bodo tudi športno podvozje in izpušni sistem s štirimi zaključki, ne bodo pa manjkali niti: športni sedeži, trikraki prisekan volan v alkantari, aluminijaste stopalke in sistemi AMG Dynamic Select (z izbiro programov Comfort, Sport, Sport+ in Individual), AMG Ride Control ter LED žarometi. Cene še niso znane, naj pa bi bile kar občutno višje od tistih pri bavarskem konkurentu.
Lisää tietoa:
www.mercedes-amg.com