Jopa 35 vuotta myöhemmin Mercedes-Benzin G-sarja on edelleen ylellisen ja tehokkaan SUV:n käsite. Elävä legenda on luultavasti vieläkin suositumpi nykyään kuin koskaan ennen. Siksi Mercedes-Benz paljasti äskettäin joukon innovaatioita, joita sarja kokee. Jälleen kerran ulkopuoli jäi lähes koskemattomaksi, koska "miksi korjata jotain, mikä ei ole rikki", kuten amerikkalaiset sanoisivat, joten suuret muutokset tapahtuivat kuoren alla, jossa kaikki baijerilaisten insinöörien viimeisimmät saavutukset ovat piilossa.
Razred G Mercedes-Benza je šel torej ponovno ”pod nož”, da zgladi nekaj svojih ”gub”. Večina njegovih luksuznih terenskih vozil je namreč doživela spremembe, ki pa so bolj značajske (beri mehanske), kot pa estetske narave. Verjetno najbolj pomembna izboljšava je doletela model G500, ki je prejel novi 4.0-litrski biturbo V8 motor, ki sicer poganja tudi koncept G500 4×4². Pod pokrovom hrani 422 hevosvoimaa (310 kW) in 610 Nm navora. To v praksi pomeni pospešek 5,9 sekunde od 0 do 100 km/h.
Malli G350d je medtem pojedel nekaj žgancev, saj njegova konjenica namesto 210 (155 kW) zdaj šteje 245 konjev (180 kW), navor pa so mu povišali iz 540 na 600 Nm. Ta si do 100 km/h vzame 8,9 sekunde. Kar se tiče videza sta si dala oba popraviti ustnice (beri puskurit), poleg tega pa sta dobila še AMG platišča v barvi vozila. Kozmetičnih popravkov je bila deležna še instrumentalna plošča, oba pa imata po novem vgrajen tudi Eco start/stop sistem, ki pripomore k manjši porabi goriva.
LUE LISÄÄ: Urheilumaasturi Mercedes-Benz GLC coupe on vastaus BMW:n X4-malliin
Dodatnih ”mišic” so bili deležni tudi modeli AMG G 63 se zdaj lahko pohvali s 571 konji (420 kW), kar je 27 oziroma 20 več glede na prej, ter 760 Nm navora. Njegov ”nadrejeni” G 65 pa od zdaj naprej bruha 630 konjev (450 kW) in ima kar 1000 Nm navora.
Mercedes-Benz je istočasno predstavil nov specialni model AMG Edition 463, ki v razred G vnaša izrazit športni videz. Njegovo notranjost med drugim krasi dvobarvna instrumentalna plošča, dvobarvni usnjeni sedeži in številni dotiki hiilikuitu.
Lisää tietoa:
mercedes-benz.si