Missä ovat rajat? Netflixin Stranger Things -sarjan nuori tähti Millie Bobby Brown on Calvin Klein -muotitalon uusi kasvo. Se on luovan johtajan Raf Simonsin ensimmäinen kampanja uudessa roolissaan, jolla hän siirtää ikärajaa merkittävästi alaspäin. Liian paljon? Tuleeko lapsista osa aikuisille naisille suunnatuissa kampanjoissa?
Raf Simons se nikoli ni zadovoljil z ustaljenimi modnimi praksami, zato je bilo njegovi prvi kampanji v vlogi kreativnega direktorja modne hiše Calvin Klein (prej je bil kreativni direktor Diorja) usojeno, da bo dvignila veliko prahu. Povlekel je drzno potezo in za zaščitni obraz svoje debitantske kampanje v novi vlogi izbral mlado zvezdnico serije Stranger Things Millie Bobby Brown, ki šteje rosnih 12 let. Ta je na svojem Instagram profilu, ki ima 2,5 milijona sledilcev, ob sliki iz kampanje zapisala, da je nad izbiro počaščena. Pred tem je pozirala že za revijo Interview.
LUE LISÄÄ: Calvin Klein ja Kendall Jenner kutitavien alusvaatteiden kampanjassa
Poleg nje v kampanji za linijo Calvin Klein By Appointment, ki trenutno šteje 14 videzov in stavi na značaj posameznika in je oblikovana v čast ameriškim ženskam, nastopajo še znane Natalie Westling, Lineisy Montero, Abbey Lee Kershaw in Kiki Willems. Kmalu se v New Yorku obeta tudi prva modna revija, ki jo bo pripravil Simons.
Galerija – iz kolekcije Calvin Klein By Appointment:
Lisää tietoa:
explore.calvinklein.com