Štĕnovice Tšekin tasavallassa on luultavasti viimeinen paikka, jota ajattelet, kun joku mainitsee sähköauton. Mutta siellä "syntyi" Luka EV, söpö coupe, jonka muotoilu on peräisin viime vuosisadalta ja varustettu tämän vuosisadan vetolaitteella.
MW Motors Luka EV kar izžareva klasičen dizajn iz sredine 20. stoletja. Od prepoznavnih klasikov tistega časa je pobral le tiste najboljše elemente in jih združil v lično celoto. Ob pogledu na prednji del se v trenutku spomnimo na Karmanna Ghio, medtem ko nam zadnji del povsem sovpada s podobo Aston Martina DB4 iz zgodnjih 60. let prejšnjega stoletja. In tista izboklina nad prednjimi kolesi? Vsekakor lep spomin na klasičnega Mercedes-Benza 190 SL.
Tudi notranjost kupeja je povsem klasična, a nam vseeno daje občutek modernega. Potniki so deležni udobja nahkaistuimet, oči pa si lahko spočijejo na armaturni plošči, narejeni iz hiili. Na njej boste našli moderne odprtine za zračenje in velik kosketusnäyttö. Na mestu, kjer navadno najdemo prestavno ročico, imamo vrtljiv gumb za izbiranje prestav, kar je med drugim tudi eden izmed pokazateljev, da ne sedimo v klasičnem avtomobilu s klasičnim pogonom.
Med poplavo avtomobilov na električni pogon bo Luka zagotovo našel svoje pristaše. V kolesih ima štiri elektromotorje, vsakega z močjo 12,5 kW, ki skupaj premorejo 67 konjskih moči. To seveda ni v samem vrhu med električnimi avtomobili, kar je še posebej opazno pri pospeševanju. Celoten avtomobil tehta le 815 kilogramov, kar pomeni, da ima tudi teh 67 ‘konjičev’ dovolj velik doprinos. Šasija je narejena iz aluminija, baterija z zmogljivostjo 21,9 kWh pa tudi ne tehta veliko. Luka ima na prvi pogled kar malce za lase privlečeno porabo, ki znaša 6,8 kWh na 100 prevoženih kilometrov. To pomeni, da lahko s polno baterijo prevozimo do 300 kilometrov in jo do 80 % napolnimo v zgolj 1 uri.
MW Motors Luka EV v tem trenutku še ni razkril vseh svojih resničnih lastnosti in zmogljivosti. Vse njegove specifikacije se lahko kaj hitro spremenijo, saj je avtomobil še v razvojni fazi, opraviti pa mora tudi s preizkusi trkov. Luka je vsekakor zanimiv češki ‘fant’, in ko bo enkrat nared, si ga bomo z veseljem še od bližje ogledali.
Galerija slik: MW Motors Luka EV
Lisää tietoa:
mwmotors.cz/luka-ev