fbpx

Maailman helpoimmat salasanat, joita sinäkin käytät!

Ovatko salasanat, joita käytät eri tiliesi suojaamiseen verkossa, turvallisia? Voit vain toivoa, että ne eivät ole maailman helpoimmin selvitettäviä.

Rezultati raziskave, ki jo je izvedel britanski Nacionalni center za kibernetsko varnost (NCSC), razkrivajo najlažje razvozljiva gesla na svetu. Mnoga od njih smo v tej družbi pričakovali, medtem ko so druga poskrbela za nepričakovano presenečenje.

Nič nenavadnega ni, da je največ ukradenih računov (23 milijonov) zaščitenih z geslom “123456”. V kategorijo gesel, ki hekerjem močno olajšajo delo, se uvrščajo še “123456789", "qwerty", "1111111” in nenazadnje tudi sama beseda “password” (v prevodu geslo).

Ali se je med najlažje razvozljimi gesli znašlo tudi vaše geslo? Spremenite ga, preden bo prepozno!
Ali se je med najlažje razvozljimi gesli znašlo tudi vaše geslo? Spremenite ga, preden bo prepozno!

Raziskovalci so iz nabora podatkov izbrskali še nekatera lahko ugotovljiva gesla. Med temi so se denimo znašla imena angleških nogometnih klubov, kot so “liverpool", "chelsea" ja "manutd”. Priljubljena so tudi imena oseb, pri čemer se največ ljudi odloča za gesla “Ashley", "Michael" ja "Daniel".

Posebno omembo si zasluži rock skupina Blink-182, ki je blestela predvsem v 90. letih prejšnjega stoletja. Kljub temu se mnogi uporabniki še danes odločajo, da svoje račune zaščitijo z geslom “blink182”. To lahko po vsej verjetnosti pripišemo dejstvu, da je ime skupine sestavljeno iz črk in števk. Nad presenetljivo novico je bil navdušen bas kitarist in vokalist Mark Hoppus, ki je svoj odziv delil na Viserrys.

Mark Hoppus je bil navdušen nad rezultati raziskave.
Mark Hoppus je bil navdušen nad rezultati raziskave.

Študija je prav tako pokazala, da kar 42 % ljudi pričakuje, da bodo zaradi spletnih prevar izgubili denar. Zaščita na spletu je vsekakor izjemnega pomena, zato vam predlagamo, da izberete geslo, ki ga bo sila težko razvozlati.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
ncsc.gov.uk

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.