43 vuoden ajan, niin kauan kuin Nike on tarjonnut meille innovatiivisia urheilukenkiä, Lontoossa sijaitseva animaatiostudio Golden Wolf on puristanut sen kahden minuutin videoksi nimeltä "Nike Genealogy of Innovation". Kuljemme sarjakuvasankari Flashin tahdissa, mikä on jotenkin loogista, sillä uusin esitelty malli muistuttaa vahvasti hänen tavaramerkkinsä värejä. 200 mallia, seitsemän "sukupolvea". Katso vain!
Nike ni samo znamka, Nike je način življenja. In video je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.
LUE LISÄÄ: Nike: mukavuus ja metallinen trendi yhdistettynä arvostetuissa tossuissa
Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani pitkä kirjat z istim naslovom.
Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!
Lisää tietoa: www.nike.com