Slovenian alakoulujen satutapahtumissa NIVEA Anna meille sininen sydän -kampanjan suurlähettiläät keräävät sinisiä sydämiä hyvään tarkoitukseen koululaisten keskuudessa.
NIVEA v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije med 15. januarjem in 15. februarjem že deveto leto zapored izvaja vseslovensko dobrodelno akcijo NIVEA Podarite nam modro srce, ki je do zdaj pomagala že 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe.
Sredstva v Učni sklad NIVEA letos zbiramo z modrimi srci kamor zapisujemo lepe besede. Za vsako modro srce podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA podari 0,25 €.
Polona Jambrek in Boštjan Gorenc Pižama zbirala srca v ljubljanski osnovni šoli
Modra srca in lepe besede sta med najmlajšimi šolarji ljubljanske Osnovne šole Oskarja Kovačiča zbirala televizijska voditeljica Polona Zoja Jambrek in med otroki izjemno priljubljeni komik Boštjan Gorencin pyjama. Otroci so ju pričakali z velikim številom čudovito izdelanih modrih src, Pižama pa jih je zabaval s pripovedovanjem znamenite rezijanske pravljice v sodobni preobleki, z naslovom “Rusica in grdina”. Nazadnje so vsi skupaj iskali in v modra srca zapisovali še več lepih besed. Med navdušenimi vzkliki iz občinstva je bilo slišati besede kot so “mama”, “prosim” in “hvala”, domislili so se celo lepih misli kot so “lepa si” ali “bodi dobrega srca”, nekateri pa so postregli s posebej izvirnimi besedami, kot sta denimo “iskrenost” ali “skupina”.
“Res je lepo videti vesele otroke, še bolj prisrčno in navdušujoče pa je poslušati vse zanimive besede, ki si jih šest in sedem let stari otroci lahko zamislijo,” je dogodek opisala Polona Zoja Jambrek, dolgoletni ambasador akcije Boštjan Gorencin pyjama pa razmišlja podobno: “Otroci so vsekakor genijalni s svojim izborom besed. Seveda pa sem vesel tudi, da sem že vsa leta del te super akcije.”
Tudi vremenar Robert Erjavec podprl dober namen
Pri izdelavi modrih src so bili posebej pridni tudi otroci novomeške Osnovne šole Drska, saj so s skupnimi močmi za dober namen izdelali kar 1269 modrih src z lepimi besedami. S srci so okrasili tudi hodnike in tja obesili napis “Hodimo po poti modrih src”.
Priljubljeni vremenski napovedovalec Robert Erjavec, ki je v novomeški šoli skupaj z Boštjanom Gorencom Pižamo zbiral modra srce, je povedal, da je z veseljem postal eden od letošnjih ambasadorjev akcije NIVEA Podarite nam modro srce: “Vsekakor podpiram dober namen. Škoda sicer, da imamo v družbi takšno stanje, ko so tovrstne akcije sploh potrebne, a sporočilo letošnje akcije je vsekakor vrhunsko. Še najbolj pa so me presenetili otroci s svojim bogatim besednim zakladom. Dokazujejo, da ima lepa slovenska beseda kljub nekaterim črnogledim napovedim zagotovo lepo prihodnost.”
Svoje lepe besede v modrih srcih lahko podarite tudi vi, do 15. februarja prek spletne aplikacije na povezavi www.NIVEA.si/srce, ali pa jih izdelate sami in po pošti pošljete na naslov Beiersdorf d.o.o., p.p. 4130, 1001 Ljubljana.
Vsa zbrana sredstva bodo v celoti namenjena štipendistom Učnega sklada NIVEA, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije. Vsako podarjeno modro srce šteje in prinaša svetlo prihodnost mnogim družinam. Podarite nam ga tudi vi in vaši najbližji.
Lisää tietoa:
www.nivea.si